Superior Challenge 5

I lördags var det äntligen dax för Superior Challenge 5, Pride and Fury!
Länge har jag väntat på denna gala och eftersom den blev uppskjuten en
vecka på grund av vulkanutbrottet så var man ännu mer taggad!



Stämningen var på topp inne på Arenan och ett riktigt bra fightcard hade dom fått till!
Jag filmade och fotade lite men min kamera har ju pajat så jag fick ta min gamla
digitalkamera så det är ingen toppkvalitet direkt..
Men fighten mellan Tor "The Hammer" Troeng - Rafael Silva ligger ute på min
sida på Youtube: http://www.youtube.com/user/TheDemoniaWebblogg
Om någon finner det intressant!

Chrille och Alex var på plats såklart!

Likaså Jag, Niklas och Tena!

och Igor!

Sista fighten ut och den jag sett mest fram emot var:
Reza "Mad Dog" Madadi - Junie "Lunatik" Allen Browning

Junie Browning som tidigare skämt ut sig i The Ultimate Fighter-huset
och sen efter det gått någon match i UFC blev totalt överkörd av Reza!
Kolla in videon här nedan från TV4 Sport..


En grym gala och riktigt bra organiserat, vi syns på HOVET den
29:e Oktober där Superior Challenge 6 kommer att hållas och
där David Bielkheden går huvudmatch!!!!

Något att se fram emot!
För mer info: http://www.superiorchallenge.com/

Efter galan tog vi några drinkar på Smak..


Sen drog vi vidare till Superior efterfesten som vi lovat att gå på..

Där Venine hade modevisning..


Vi kände oss sjukt malplacerade så vi kollade in modevisningen som
jag lovat att kolla in och sedan drog vi vidare till Wolfslair!

Där var det lika klockrent som ALLTID!

NP: Exodus - Pleasures of the Flesh



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Lika sköna kontraster även denna afton som när vi gick från Cafe opera till Wolflair.. Hahah!

2010-05-05 @ 12:39:20
Postat av: Demonia

Alex: Jaaa.. Hahaha.. Kontrasternas afton :P

2010-05-05 @ 18:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0