Jag är hemma i Västerbotten..

I fredags åkte jag, Alex och Ludde (Alex bror) till min hemstad Umeå,

för att träffa familjen, vänner och för att killarna (speciellt Ludde) ska
träna några riktigt hårda pass här bla. med min syrras kille Robin..
träning blev det direkt efter middagen och det började lite bohemiskt
hemma hos min syrra Anki och Robin ute i Holmsund..

Ludde laddar inför SM i Kickboxning -91kg i fullkontakt som går av
stapeln den 22:a Maj på La Bon Palace i Stockholm.
Senast han tävlade var i distriktmäterskapet, här ser ni hur det gick :-)

Grattis till den GRYMMA vinsten Ludde :-)
Sedan drog vi iväg ut til skogs för att visa killarn från Stockholm lite
äkta norrlänsk grillning och natur!





Så jävla skönt att känna lugnet ute i naturen uppe i norrland..
Vi grillade pinnbröd och fläsk, för er som inte testat fläsk kan jag verkligen
rekomendera det, sjukt gott! Killarna kasade kniv och sen satt
vi bara framför brasan och hade det grymt skönt!

NP: Sepultura - Beneath the Remains



Demonia~

Kommentarer
Postat av: Angry Metal Guy

Ack. Jag saknar Umeå.. och norrland i allmänhet. Och grillning vid Nydalasjön i synnerhet. suck

2010-05-15 @ 15:48:20
URL: http://www.angrymetalguy.com
Postat av: Mats"Möken"

Kasa... Echcen garkka growla geeken... vi var alltid där och söp den 10 maj när han fyllde år. Kommer du ihåg det?? Btw: Fiska nästa gång ni är där.



Mökos 616

2010-05-16 @ 02:15:50
URL: http://www.houseofmetal.se
Postat av: Ludvig

Svinkul helg !! och grillat fläsk ute i Norrlands naturen är fan magiskt :)

2010-05-17 @ 22:16:32
Postat av: Annely

Helvete vad fin blogg, verkligen! :D

2010-05-18 @ 13:52:55
URL: http://chaosofannely.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0