Supa med LG!

Jag tyckte det var ett otroligt smart drag av mig att packa ner
ingredienser till White Russian och dra hem till LG en fredagskväll...

White Russian och en burk naglar Haha.. Ser ut som avbitna naglar
i burken fast det var skal från nötter :P
Några White Russians fick det bli innan idén att dra ner till Fryshuset
där både Arvingarna och Raubtier spelade, när vi hittade Arvingarna
bussen var såklart fotografering given.

Fuck Off!!!!!

Hahaha.. Fuck Off till Arvingarna!!!


Raubtier spelade på Klubben...

Vem e Lennart? Helt plötsligt stod alla med händerna i skyn och skrek
Lennart hahaha.. Jag har inte så stor koll på Raubtier.

Sen blev det en sväng på Rocks, här: LG och Andreas (Deathstars)

LG, Johanna, ? och Gustav (Raubtier)

Gustav, jag och LG Hahaha..
Full blev man sålart, det var ett jävla tag sedan jag drack sprit,
White Russian är en klar favorit! En trevlig kväll i gott sällskap,
Rocks däremot var jävligt segt, var länge sedan jag var där och det
dröjer förmodligen ett tag innan jag drar dit igen...

NP: Saxon - Denim and Leather



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: DK

Lennart ska vara någon lokal kannibal tror jag...

Raubtier funkar inte riktigt för mig alltså, Norrland/Lordi och Rammstein nerrört i samma mäsk.



Men bloggandet håller högklass!

2010-11-22 @ 12:53:36
Postat av: Dan

Klockrent med fuck off arvingarna, LENNART!!!!!

2010-11-22 @ 13:07:18
Postat av: Alex

Den där halsduken e bra att ha med sig när den behövs. Som när vi va i götet och tyckte helt sonika att hela stan kunde dra åt helvete! :-)

2010-11-22 @ 13:56:37
Postat av: Demonia

Dk: Funkar inte för mig heller...

Kul att du gillar bloggen!



Alex: Bästa halsduken helt klart! Faan vad kul vi hade i Götet den gången fö haha.. Hata Göteborg ;-)

2010-11-22 @ 14:05:12
Postat av: Sara

Var det inte lite vääääl gammal mjölk du dror med dig? hehe. 2 november var ju ett bra tag sen...

2010-11-22 @ 14:06:02
Postat av: T.

Haha, fan vilka klockrena Arvingarna bilder!

2010-11-22 @ 15:10:12
Postat av: Stones

Klart Grymma bilder med bussen! Så ska det se ut.

2010-11-22 @ 15:26:13
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com/
Postat av: Sadus

Lennart är kannibalen från Gävle som åt upp sina systrar för ett par år sedan.Raubtier suger kuk,din blogg gör det ej.

2010-11-22 @ 15:44:31
Postat av: Helena

Det blir sprit nu på fredag också Marika! Men inte till Alex och Johan hehe. Kram på dig!

2010-11-22 @ 16:31:06
Postat av: Anonym

jette bra inlägg!!!!!!!11!!!

2010-11-22 @ 18:08:51
Postat av: Erik

White Russian är så jävla gott!

2010-11-22 @ 19:08:53
Postat av: Grimgoth

Ser ut som en bra kväll och jag kan inte heller med Raubtier eller Arvingarna för den delen.

Vad är det för en halsduk? grupp el. liknande? Vart kan man få tag i en egen?? :)

2010-11-22 @ 20:34:45
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: rha

Fan Lg är kanske världens coolaste snubbe! och demonia du har fanimej världens bästa blogg. FAKTA!

2010-11-22 @ 22:36:09
Postat av: Demonia

Sara: Ja, man kan ju inte bjuda på färsk :P Haha.. Var ju inte igår vi festade serru!



Helena: Gaaahh! Inge sprit för mig på ett tag haha. Jag kan berätta hur jag såg ut dagen efter när vi ses Ohhh.. Det blir nog relativt lugnt framöver hehe.. Ska bli kul att ses!



Grimgoth: Det är en Nifelheim Halsduk, sjukt snygg.. Kanske får fota dn och lägga ut ett inlägg senare hehe..



Rha: Word!!!!! :-)

2010-11-23 @ 09:40:21
Postat av: Grimgoth

Kanon bra då vet jag.

Men vart hittar man ngn Nifelheim merch då?

Kolla hemsidan utan resultat :(

2010-11-24 @ 09:48:16
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Lennart





Sluta dissa mitt hyllningsband nr 1.

Har ett förslag demonia som jag såg på en punkblogg, att du som har lite kontakter Hårdrocksflocken ber några skrivkunniga musiker skriva lite om deras intryck av Hårdrocksåret 2010.

Det hade varit kul som fan att läsa!



För exempel på vad jag menar, kolla här:

http://punkochoi.blogspot.com/2009/12/diverse-celebriteter-summerar-2009_31.html

2010-12-04 @ 23:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0