Umeå besök, del 1

På fredags kvällen hämtade vi upp min vän LG på flygplatsen
han var bjuden till Umeå för att vara Dj på Skarinska
på självaste spelkvällen då Death Maze och Helltarain skulle stå för
manglandet!
På väg till Skarinskas Pizzabuffé gick vi förbi Döbelnsparken och hörde
något slags manglande på långt håll, jag har ingen aning om vad det
var för band som spelade, något fritidsgårdsprojekt gissar jag på..

Blyga killar på scenen som mest såg ut att vilja gömma sig med
ryggen mot publiken, där behövs det några år av repande.

Basisten spelade med flipp flopps? Fy faan! Dax för pizza minsann.

Mycket pizza blev det och de två gamla gubbarna LG och Möken blev
trötta så vi drog hem till Möken för lite "Facebook underhållning" :P
Gubbarna blev inte piggare så jag lämnade dom hemma och hakade
på min gamla polare Olov på förfest!

Förfest dax med Olov och Jossan!

Jag, Olov och Fredrik (Persuader)

Dax att dra in till stan och festa vidare: Rickard, Olov och Fredrik

Hamnade uppe på en taket, en pub med swimingpool och kass musik
Men Erik, Bästis (Naglfar, Bewitched, Eudaimony etc) och andra
polare gjorde det till bästa stället i stan :-)

Gänget: Erik, Marcus, Olov, Anna-Maria och Linda

Skåååål!

Olov ville gå hem och i Umeå stänger alla pubbar klockan två!!!
Sjukt men sant så det var bara att packa ihop och glida hemmåt.

Väl hemma (Hos Möken) var jag nog en aning slirig fortfarande när
jag bestämde mig för att blåsa såpbubblor på den sovande growlaren
Jag tror att han blev överlycklig.. men det är bara vad jag tror haha!

NP: Ancient Wisdom - Cometh Doom, Cometh Death



~Demonia~
Trackback
RSS 2.0