Indonesien shopping!

Jag har inte riktigt hunnit med i mina delar om Indonesien resan, det
är väl minst en men formodligen två delar kvar av resan, som kommer
så snart tiden räcker till :P

Så nu medan jag hänger runt i Italiens huvudstad Rom så  tänkte
jag att ni kan få se lite av det jag shoppade när vi var i Indonesien!

(Allt har jag inte fått med på bild men här kommer lite iaf)

En sjukt grym Iron Maiden Hood!!!!!
och en Morbid Angel - Altars of Madness T-shirt..

Suuuper grymt smink, fejk såklart men otroligt bra kvalitet!

En Iron Maiden gura i mini modell :-)

Massa härliga rökelser och doftoljor etc.

Iron Maiden Indonesien tröjor!!!!

Baksidan på de grymma tröjorna.

En fantastisk cool trä-figur som förmodligen ska upp i hallen.

En gaaaalet snygg Iron Maiden officiell girly :-))

och ännu mera smink, vid första köpet visste jag inte om det var
bra så jag testade det och återvända dagen efter för att köpa på
mig ännu mer...

Nu när vi snackar shopping så ska vi ju inte glömma vårt bästa

köp som jag skrytit om tidigare, nämligen Kali-statyn!!!!!

Shoppingen var väl kanske inte den bästa jag varit med om men
efter att ha hittat drömstatyn så fick det räcka, inget kan nämligen
klå känslan när vi hittade Kali-statyn och bar hem den.

Den passar verkligen perfekt hemma i vårat palats!

NP: Cemetary - Godless Beauty



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Thomas

Grymma grejer, spec Iron Maiden guran o statyn :)

2011-04-24 @ 16:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0