Ligga hemma sjuk en lördagkväll är ingen...

img_9735 (MMS)

Ligga hemma sjuk en lördagkväll är ingen hit direkt! Min plan var att dricka några kalla öl och hänga med polare, men icket! Nu ligger jag istället hemma med vad som känns som två stora mandariner i halsen och hög feber. Fick nya numret av Sweden Rock i brevlådan igår så nu ligger jag nerbäddad i soffan och bläddrar i nya numret tur att jag lärt mig mobil blogga för här lär jag ligga ett tag! Hoppas att ni har en trevligare lördag än mig :P


Kommentarer
Postat av: Dan

Välkommen till klubben. :)

Jag är nyhemkommen från staterna och är redigt Jet lagged och orklös, huvudvärk, halsont, tjock i näsan.

Suger, men har iaf en ny Close up att läsa, väldans najs efter ett år utan att läst den. :)

2011-04-09 @ 20:22:00
Postat av: Anonym

FOO FIGHTERS?!???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2011-04-10 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0