Mycket bra att ha...

Tänkte tipsa om en sak som är mycket "bra att ha" den funkar
klockrent för både killar och tjejer och jag använder den konstant!

En minisprayflaska för parfym som är perfekt när man reser och inte vill ta med
hela stora parfymflaskan. Jag reser mycket och gillar att packa lätt, oftast reser
jag endast med handbagage till olika festivaler etc. denna lilla flaska är 4ml och
tillåtet att ta med i handbagaget, riktigt grymt!
Annars supersmart att ha i handväskan eller jackfickan när man ska ut på galej :-)

Man fyller enkelt på den genom att pumpa in parfym från
favoritflaskan, så se nu till att lukta gott helatiden!


Smart va? och tjejer köp en till killen också, han kommer väl
knappast att köpa en själv :P

Köpte min på: http://www.kicks.se/

NP: Saxon - Strong Arm of the Law



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: S

OMS!!! I really REALLY need one of this asap!!!

2011-04-09 @ 09:04:40
URL: http://saraekberg.blogspot.com/
Postat av: D

finns det även en som vibrerar? 2 flugor i en smäll!

2011-04-09 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0