Helgens trevligheter!

Helgen har varit otroligt trevlig, med mycket bra sällskap!
Jävligt mycket har vi hunnit med så här får ni se lite av det som hänt...


I torsdags hakade jag på Alex till Evil Eye Tatto på söder...

Där han gjorde en halstatuering hos Daniel, själva huvudet skulle till på
Midgårdsormen så det var bara till att ligga och känna den härliga smärtan :P

Efter ca tre timmar ser det färdiga resultatet ut så här!!!
Tatueringen blev otrolig bra och välgjord, Daniel är grymt skicklig som ni ser...
Kolla in hans blogg så får ni se mer av hans verk: http://danieldufo.blogspot.com/

Uteplatsen har fått sitt vårlyft... Från detta!

Till det nästan färdiga resultatet, nu ska det bara till lite blommor, dukar, ny grill
och andra små prylar, sen är det dax för invignings party ala grillfylla!

Jag, Alex och Rosten...
I fredags var det dax för en riktig fylla...

Tena gillar´t!
Skönt att kunna sitta ute i solen och dricka kall öl i det grymt vårvädret.

Hungern trängde sig på så vi drog vidare till Hardrock Café och käkade.
En jävligt stor hamburgertallrik var med massa pommes och olika dippsåser phuu..
lite shots och öl på det så mådde man jävligt bra!

Sen var det dax för Bowling... rättare sagt fyllebowling!

Här ser ni hur GRYM jag är Woohooo!
Kände mig sjukt duktig eftersom jag inte spelat på minst fyra år.

Bowling gänget: Rosten, Alex, Tena, DC och Karin
Att jag hamnade på delad andra plats tillslut berodde garanterat mer på
de alkoholhaltiga dryckerna än något proffs spelande från min sida hehe..
Sjukt kul med bowling, det kommer dock inte göras om eftersom mina
handleder blöder just nu, så det blir tyvärr inge mer bowling för mig!

På lördagen mådde man som förtjänat alltså skit, men vi pallrade oss
ändå iväg till Solna Hallen och All Style Open, några riktigt bra fighter
var det och faktiskt ganska skönt att komma ut lite :-)

Sen blev det slappande resen av helgen, mycket fet mat och soffhäng
som sig bör efter några riktigt trevliga dagar :-)


NP: Ofermod - Mysterion Tes Anomias



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Tena

Vem vann?

2011-04-20 @ 13:57:11
Postat av: Demonia

Fråga Rostén ;-)

2011-04-20 @ 14:57:07
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Mayhemic

Det var då änna märkligt, har också ett ormliknande kreatur på halsen inplanerad. Kommer trivas bra ihop med Neurosis-vargen. ;) Looking good!

2011-04-20 @ 21:34:19
Postat av: Andréas

Gaddningen blev riktigt bra, Daniel är grym.

2011-04-20 @ 21:51:18
URL: http://www.sarcophagic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0