Phuu.. Jag är helt slut!

Det har minst sagt varit väldigt dåligt med uppdateringar här på
sidan de senaste veckorna,
mycket har hänt och mycket (alldeles för mycket)
finns att göra/fixa så bloggen har tyvärr hamnat lite i andra hand.
Jag är heeeelt slut... trött trött tröt... snart somnar jag som killen här nedan!

Jag har snart kört på här i tre år med inlägg nästan dagligen,
oftast iallafall men ännu ger jag INTE upp!

Jag kommer tillbaka starkare än någonsin snart ehh.. snarast :P
Var så säkra på det, så fortsätt kika in här dagligen.
Tipsa gärna era polare om min sida
och se till att "gilla" min
Facebook-sida så länge så ses vi snarare än vad ni tror.
Desto fler som kikar in gör det såklart roligare att lägga ner tid och
fixa inlägg :-)

Eftersom jag lägger ner ofantligt mycket tid och energi här
så vore det såklart trevligt att höra
era åsikter!


Vad gillar ni att läsa här på bloggen?
Vad är bra?
Vad kan bli bättre?
Vad vill ni har mer/mindre av?

Tips på nya/andra saker jag borde skriva om?

Skriv gärna er kommentar här nedan och berätta vad ni anser är bra/dåligt
och kom gärna med tips etc.

NP: Root - The Temple in the Underworld



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Krek

Jag gillar att läsa om det senaste inom musik då jag själv inte har tiden att hålla mig lika dedikerad gällande uppdateringar på fronten samt lite om ditt egna liv med Alex och era äventyr runt om i världen.



Ja lite mera uppdateringar skadar ju inte, gärna bilder från spelningar som man själv inte lyckats ta sig till samt information om hur det var där/annat relevant.



Det känns lite som att intresset har blivit lite vagt på senare tid vilket är helt forståligt då du hållit uppe bloggen så länge men om man jämför med tidigare inlägg "säg ett år sedan" så var det lite mera av allting, och det gjorde nästan varje inlägg intressant på ett eller annat sätt. Mer bilder och mer information om nya album släpp som tilltalar dig.



Gärna musik rekommendationer på musik som du personligen anser som underskattat och kanske inte är av det kändaste laget. Jag skulle också finna stort intresse i band/album som betytt mycket för dig en gång i tiden/fortfarande och gärna lite background story med minnen och liknande, säg en fet text någon gång då och då när du har tid.



Det är vad jag kan komma på just nu på rak arm, jag talar nog för många när jag säger att jag uppskattar arbetet du lägger ner och den tiden som går åt. Jag hoppas att folk tar sig tid och kommenterar för att visa sin uppskattning/intresse.



Lycka till i framtiden M!

2011-08-30 @ 23:35:04
Postat av: A.

I love swedish Black Metal and, mainly, the scene from Uppsala and Stockholm. So, I appreciate your info about shows, new albums, pics and so on. I think that this is the most interesting metal blog for the your knowledge and dedication.



Ánimo Demonia: te seguiremos leyendo!

2011-08-31 @ 05:29:44
Postat av: † Elin Svanold

Du borde skaffa dig en riktigt snygg bloggdesign tycker jag!

2011-08-31 @ 07:03:51
URL: http://morbidoutlook.se
Postat av: Toni

Hallå! Först och främst vill jag tacka för all tid du lagt ner här, underbar läsning!



Älskar att läsa om dina festivalbesök och självfallet om Wolf's Lair, fantastiskt ställe det där!

Det enda som kan bli bättre är väl fler bilder därifrån :P



Jag känner inte att jag har något jag kan klaga på, tycker det är en spännande blogg med otroligt grymma bilder/videos! Fortsätt så!



Mvh, Toni

2011-08-31 @ 07:30:10
Postat av: David

Det är jävligt bra som det är.

Ser alltid fram emot att få läsa konsert reportagen då du besökt någon ny spelning. Kommer ju inte iväg på allt man själv vill så då kommer videoklippen väl till pass för att liva upp vardagen.



Kör hårt

2011-08-31 @ 08:26:02
Postat av: Joppe

Skönt att du släpar med dig kamera överallt, släpp den inte ur sikte. Kikar in (nästan) varje dag, och man blir glad när det finns nåt nytt, även om det är kajaltips eller svampstuvning.



Tycker även det har varit kul när du varit bortrest och samlat intervjuer från metall-eliten, även om Mörk kanske borde slippa i fortsättningen ;-D



Gillar såklart när du filmat kändisbanden, men även när du hittar guldkornen bland wannabee-banden...



Håll strupen fuktad/Joppe

2011-08-31 @ 10:45:30
Postat av: Druid

Shopping!

2011-08-31 @ 11:46:39
Postat av: Dan

Reportage från konserter och festivaler är kul och läsa, speciellt om man inte kunnat gå själv på dom.

Sen lite vad som händer i Demonia's liv och mat tipsen är kul att läsa.

2011-08-31 @ 11:59:28
Postat av: Flinkis

Jag måste säga att jag gillar 95% av allt du sktiver om i din blogg och det är ovanligt när det gäller blogger som jag brukar läsa. Oftast är 50% intressant och 50% skräp.

Men när den här bloggen är som bäst så brukar det handla om festivaler,skivor,party,äventyr med Alex och dom utmärkta bilder som du brukar ta. Folk brukar ju säga att en bild säger mer en tusen ord och bilderna Wolf's Lair säger nog ännu mer. Det är nästan så man blir hypnotiserat av dom bilderna. Man bara måste titta på de väldigt länge.

Om jag verkligen måste gnälla på någonting i bloggen så är det nog mat tipsen. De känns lite onöjdiga. När musikrelaterade inläggen håller så hög kvalitet som de gör.

Keep up the good work!

2011-08-31 @ 15:45:49
Postat av: Micke

Gillar din blogg precis som den är faktiskt. kul att se utevimmel och samtidigt få se riktigt fina reportage och bilder på Marduk, alltid lika brutalt och bra! kör på som vanligt. peace out!

2011-08-31 @ 17:27:02
Postat av: Matt

Mer mustiga grytor!

2011-08-31 @ 19:24:33
Postat av: Andréas

Jag har sagt det många gånger tidigare, du gör ett kanonjobb! Jag gillar när det är mycket bilder och filmer och mest intressant då det är en mix av konsertfoton och festbilder. Det är en helvetes massa jobb att hålla igång en blogg så att det kommer kortare inlägg då och då är ju väldigt förståeligt och ett måste tror jag för att inte "gå in i väggen" och ledsna totalt. En önskning, någon typ av tävling skulle va fränt om du fick in i framtiden.

2011-08-31 @ 19:51:06
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: L

För min del gillar jag vimmelbilderna och resereportagen bäst. Någon ny design på bloggen behövs verkligen inte. Är inne och kollar varje dag - min favoritblogg! Så våga inte sluta!

2011-08-31 @ 21:05:23
Postat av: drep

Gillar mest: Gigreportage, "mingel" (alltså snarare: bilder/text ang en kväll m bekanta snarare än kändistrams), reseskildringar, musiktips, intervjuer (gästblogg) osv



Gillar minst: Shoppingbajs (Blondinbella-skit zzzzzz), Reklam (=shoppingbajs hos dina sponsorer) & matlagningen (Rart men ointressant för mig), UFC-bajs.



Vill se/läsa mer av: Skildringar/tillbakablickar på ditt 90-tal.

2011-08-31 @ 21:12:13
Postat av: Nayeli Flores (Elishia)

Hi! your blog is so good that you inspires me for made a blog, just for expose some news, videos and more, your blog will be better if you can talk more about new material of more bands and increase your review about festivals... well thats all



greets from Mexico!

Postat av: Elishia

oh right you have good taste, your clothes, shoes, jewels and music!



could you please advise more about shopping? haha!



greetings!

2011-08-31 @ 21:39:33
URL: http://hrimthursum.blogspot.com/
Postat av: SWEX

Jag tycker du gör en helvetes bra insats! Själv är jag inte intresserad av t.ex. UFC, men du kan ju självklart inte bara skriva om saker som intresserar andra. För att läsningen ska bli intressant, så måste ju bloggaren själv gilla ämnet för att kunna skriva med själ och inlevelse.

När man köper en musiktidning är det långt från allt som man tycker är intressant, och det betalar man ändå en del för. Din blogg är ju helt gratis, och då kan man fan inte klaga!

Det jag gillar mest är reportage från gig, fester och så förstås, dina goda recept.

Tack!

2011-08-31 @ 22:28:37
Postat av: Einherjar

Ändra inget, du har en bra balans som gör det kul att titta in å läsa dina inlägg. Bäst är livebilder från konserter, men tycker även övrigt är kul å läsa.



Vad gäller "gilla" på facebook, en video säger mer än tusen ord...

http://www.youtube.com/watch?v=yhPzx2KLoUg

2011-08-31 @ 22:34:55
Postat av: Ana

Vill börja med att tacka för en underbar blogg! Demoniabloggen har alltid varit en stor favorit :)

Mina favoritinlägg måste nog vara shoppinginläggen och typ, inredningsinläggen. Tycker det är superintressant, är en hårdrockstjej som älskar att shoppa och inreda, så får sjukt mycket inspiration genom att läsa här! Något annat som är superbra, är att man märker verkligen att du lägger ner tid på varje inlägg, så detaljrikt och välskrivet. Uppskattas enormt!

Har ärligt talat ingen negativ kritik att komma med, tycker du ska fortsätta som du har gjort hittills. Denna bloggen förgyller mina dagar! :D

Kram!

2011-08-31 @ 22:49:53
URL: http://fantasifoster.devote.se
Postat av: Röv

Det som din blogg otroligt fascinerande är de bilder/reportage/filmer där man ser metal-eliten utanför scenen. De diskuteras ständigt på förfesterna.



Själv ser man grupperna på scen, och that´s it. Inte för att det inte duger, men ni fattar.



Och man ska inte underskatta mattipsen!



Att uppdatera dagligen tycker inte jag är livsnödvändigt, man vet att när bloggen uppdateras är det alltid intressant.

2011-08-31 @ 23:28:51
Postat av: Bajen

Tycker det mesta är bra som det är, det som jag kan klara mig utan är fulla ryssar och inköp av smink.

Vore kul om du kunde tipsa lite mer om spelningar lite tidigare, inte typ "ikväll ska jag och alex gå och se det och det bandet" eller "igår var vi och såg det och det bandet"

Hails

2011-09-01 @ 00:13:26
Postat av: johan

jag skulle vilja läsa om din syn på satanism/religion.

skulle varit intressant.

2011-09-01 @ 08:31:51
Postat av: Lisa

Mera shopping

2011-09-01 @ 09:35:05
Postat av: D

tycker det ar bra som det ar. jag ar inte heller intresserad av smink och ufc men detta ar en personlig blogg och ingen renodlad musikblogg sa mig stor det inte. om det bara handlar om musik kanske det inte ar lika kul for Marika.



extremt uppskattat att du fotar\filmar pa konserter! sa fortsatt som vanligt.. lagg definitivt inte ner bloggen. om du ar less sa gor mindre inlagg men lagg ABSOLUT inte ner.

2011-09-01 @ 10:12:20
Postat av: TK Blashyrkh

Jag tycker att du skall fortsätta att köra i exakt samma spår som du gjort hittills. De få smink, smyckesinläggen som dyker upp ibland är ändå så få så de stör mig inte det minsta.

2011-09-01 @ 12:40:43
URL: http://blogg.vk.se/kuno
Postat av: D

tycker det ar bra som det ar. jag ar inte heller intresserad av smink och ufc men detta ar en personlig blogg och ingen renodlad musikblogg sa mig stor det inte. om det bara handlar om musik kanske det inte ar lika kul for dig.



extremt uppskattat att du fotar\filmar pa konserter! sa fortsatt som vanligt.. lagg definitivt inte ner bloggen. om du ar less sa gor mindre inlagg men lagg ABSOLUT inte ner.

2011-09-01 @ 15:25:31
Postat av: Djävulene

Skulle ju inte skada om du skrev lite mer om mig.

2011-09-01 @ 16:43:04
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Az

Gillar din blogg! Din & hatpastorn e det dom enda bloggar man läser. Du ger bra repotage och det man inte själv hunnit snappa upp fixas genom att läsa din blogg. Hade varit kul med lite info om dig. Vad du jobbar m.m. Men inte viktigt egentligen och hoppas du kör på som du gjort. Old School e ju bäst så fortsätt som nu!

2011-09-01 @ 19:30:10
URL: http://www.swedrock.se
Postat av: Lina

Tycker bloggen är skitbra som den är!! Skulle gärna se lite inlägg där du kanske visar gamla foton och sånt, som du skrev i ditt nya inlägg, även om det kanske finns det som behövs hållas hemligt:P Annars tycker jag dina rese och festivalrepotage är roligt som fan att läsa!

2011-09-02 @ 11:23:40
Postat av: Mordum

Har suttit i 1 timme ärligt talat och riktigt funderat på vad som skulle vara en förbättring. Men nej fan, jag tycker din blogg är riktigt bra och underhållande som den är!



Fortsätt i denna stil är min åsikt! Finns alldeles för få, som kör samma grej!

2011-09-14 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0