House of Metal släpper fler band!

Det är inga dåliga bandsläpp "Norrlands bästa och största Festival"
HOUSE OF METAL redan gått ut med till 2012 års festival.
De band som redan är klara är: Immotal, Entombed, Nocturnal Rites,
Pray for Locust och Amaranthe.


Nu läggs dessa band också till på listan:


TIAMAT!!! Ett utav mina favoritband! Från Treblinka (som bandet hette innan)
till senaste plattan "Amanethes" gillar jag faktiskt alla släpp även om variationen
är grymt stor. Ett band man verkligen inte bör missa på House of Metal!

De Svenska vikingarna AMON AMARTH återvänder till House of Metal!

Svenska The Resistance, Thrash/Death Metalbandet med medlemmar från bla.
In Flames, Face Down, Dimension Zero.

Två band till är också släppta, band som jag inte känner till men det
kanske glädjer någon annan?

Hellbound

Adept

House of Metal går av stapeln den 2-3:e Mars i Umeå!

Biljetter finns redan ute så se till att köpa en i tid så att ni inte står utan:
http://www.tickster.com

För mer info: http://www.houseofmetal.se

NP: Tiamat - Judas Christ


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Stitch

Adept har jag svårt att se hur de skulle glädja någon som lyssnar på metal =/

2011-12-20 @ 14:16:30
Postat av: D

Inget för mig nåt av det tyvärr :(



Kommer att gå självklart men bara Entombed och Immortal som lockar. Immortal mest för sakens skull, alltid tyckt det varit ett plojj-band.



Kul men Amon Amarth iallafall, inget för mig som sagt men drar dit mycket folk så festivalen får sina $$



Sitter mest och hoppas på t.ex Death Breath

2011-12-20 @ 20:16:30
Postat av: Magnus K

Tiamat har jag aldrig sett live så det vore guld. Kan nog kanske få till det den här gången, Immortal är ju inte fel heller så.

2011-12-22 @ 01:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0