På väg mot Eindhoven Metal Meeting!

Snart ska jag bege mig ut till flygplatsen här, det är nämligen äntligen
dax för årets upplaga av Einghoven Metal Meeting i Holland!

Två dagars headbangande och supande kommer sätta sina spår lagom till Jul,
dessa band spelar och jag kommer försöka ta endel bilder mellan ölandet...


Vilka band vill ni helst se bilder/filmer på och varför?

Jag ska göra vad jag kan för att försöka fixa bilder/videos så ni
får se era favoritband, det kommer bli en riktigt skön helg!


NP: Nifelheim - Servants of Darkness



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

Jävlar vilken lineup. Jag vill gärna se bilder/filmer från Nifelheim, Necrophobic, Mortal Sin och Destruction. Dessa band har jag sett ett par gånger men det är alltid kul att se dagsformen. Ett band jag däremot aldrig sett live är Morbid Angel och det skulle vara intressant att höra hur bra de låter nu. Ha så skoj.

2011-12-16 @ 10:47:48
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Leif-Emil

Mortal Sin och Asphyx, lätt! Mortal Sin för att de antagligen är trötta och gråhåriga och Asphyx för att de alltid är grymma live.

2011-12-16 @ 11:52:57
Postat av: Jane Doe

Marduk tack! Varför? Eftersom de är de bästa!

2011-12-16 @ 12:27:31
URL: http://mercenaryart.webblogg.se/
Postat av: Dejnis

Skulle vilja se lite med alestom, se om dom fortfarande bjuder upp till dans :))

2011-12-16 @ 14:02:01
Postat av: knut

Necrophobic, Nifelheim, Torture Divison,Marduk Valkyrja! Svensk dominans!!! Kanske Morbid Angel spelar radikult? KIll a cop cop hahahhah fan va pajas, Stackars Pete Sandoval

2011-12-16 @ 15:54:25
Postat av: Flinkis

Här kommer min top fem.



1. Morbid Angel. Ett band som man alltid vill se.

2. Marduk. Nu med Rosten som fråntman är de ett helt otroligt bra liveband.

3. Necrophobic. Det skulle vara roligt att se hur bra de är live nu när de har fått turnera med Morbid Angel.

4. Nifelheim. De levererar alltid! Har nog aldrig sett ett dåligt gig med bandet.

5. Torture Division. De är helt enkelt bäst.

2011-12-16 @ 17:29:45
Postat av: Åsa

Åh, fett! En liten rapport av Azarath vore inte fel. Jag har gillat dem länge men aldrig fått chansen att se dem live. Hoppas tillställningen smakar :)

2011-12-16 @ 18:52:05
URL: http://septikemi.blogspot.com
Postat av: m.

marduk. för de andra är dåliga.

2011-12-16 @ 18:59:20
Postat av: Frazze

Marduk vore riktigt nice att få se bilder och filmer från. Mitt absoluta favorit band när det kommer till Black Metal!



Tack för världens bästa blogg!

2011-12-17 @ 01:27:11
Postat av: Vianney Flores

Mar de Grises is an excelent band!

2011-12-17 @ 05:53:42
URL: http://hrimthursum.blogspot.com/
Postat av: mattias

nifelheim å marduk kan man ju inte få för mycket av

2011-12-18 @ 15:55:29
URL: http://www.elcaminodoom.se
Postat av: Kristofer

Chilenska Mar de Grises vore trevligt o se något av.

2011-12-19 @ 13:32:37
URL: http://www.sectu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0