Ute på vägarna med Entombed!

Några dagar har spenderats ute på vägarna tillsammans med grabbarna i Entombed!
Tyvärr var inte kameran varit i högsta hugg på denna resa heller,
men det såg ut ungefär så här...

Soundcheck i Stockholm, SVT är på plats och filmar...

Entombed-merch i mängder...

En härlig kollega hade jag att umgås med dessa dagar, bästa sällskapet!

Udda kombo på plats! Bengtsson och Ida hehe..

På plats i Göteborg...

LG i en av logerna i Malmö...

Soundcheck pågår...


Fred Esby rattar in ljudet...






För mer info: http://www.facebook.com/TheEntombed

Bor man i Borlänge eller i närheten bokar man in den 8/12 i kalendern
och drar och headbangar till Entombed...
Stockholmarna får en chans till, den 17/12 håll utkik på Entombed´s Facebooksida!

Träffade många blogg läsare på vägen, denna gång lyckades jag fånga
några på bild också :-)

The Haunted på scenen i Malmö...

The partner in crime!!!

Det var några riktigt härliga dagar, grym musik ala Entombed, fest/efterfester
och för det mesta mycket trevlig folk ute på vägarna!

Vi ses i vimlet någonstans... när ni minst anar det!


NP: Blaze Bayley - The Man Who Would Not Die



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: P.L

Kul att se och grymma filmer!

2011-12-06 @ 11:35:20
Postat av: SWEX

När jag nu ser mig själv på film så förstår jag varför jag har en del minnesluckor. Satan vad packad jag var! Tycker att dina bilder håller riktigt professionell klass!

2011-12-06 @ 15:53:56
Postat av: Anonym

Varför har Erik blivit så kristen. byter t-shirt o grejer!!

2011-12-07 @ 12:12:29
Postat av: Mayhemic

Länge leve Entombed. Grymt täta live, och LGs sång lät fenomenalt.



Och stort tack för filmandet av LGs hårincident, är detta något han brukar tampas med? ;)

2011-12-07 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0