Tomas Elofsson - Hypocrisy, Sanctification



* Vilka tre skivor släppta 2010 föll dig mest i smaken?


Tycker bara det var "2 TIMES TERROR" som levererade en bra platta i min smak 2010...

* Vilken var din första metalkonsert och hur gammal var du?

Det var Dismember 1990 här i Östersund!
Jag var typ 12-13 år å de var fan de sjukaste jag sett nån gång så de vara bara att sadla om från gammla Sex Pistols och Metallica covers
till ren å skär Death Metal för min del.

* Vilket är ditt sämsta samt bästa minne från 2010?


Det helt klart bästa minnet var när vi co Headlinade Summer Breeze open air med HYPOCRISY inför 35.000 pers, på min födelsedag, vansinnig atmosfär.
Sämsta var nog min separation från frugan efter Syd Amerika turnen, men oundvikligt.

* Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?

Då skulle jag kolla när du duchar gumman!;-)

* Vilket är ditt bästa köp 2010?


En tio liters dunk å en pizza, sen drog jag å kusin å köpte en ny skoter för hundra lappar...smart som fan.

*Vad käkar du när du är bakis?

Tai mat och Peter Tägtgren.

* Vad är/var din största dröm?


Det jag gör nu, lirar metal med världens två bästa band.

* Bästa konsert du sett under 2010?

Scar Symmetry varje kväll på USA turnen.

* Vad har du för hobby förutom musiken?


Cross, skoter, laga mat, supa, ligga på soffan, lyfta skrot.

* Favoritresemål och varför?

Ja du...Japan har jag inte varit i än, så de skulle nog va rätt så skoj kanske.

* I bloggen har jag nästan varje söndag på senare tid postat något som jag kallar
"Söndags Hurven" nu är det din tur att länka till en musikvideo du får hurven/gåshud av.




* Vad är planen för dig och ditt/dina band för 2011?


Det blir rätt så lungt med HYPOCRISY det här året, bara några gig, och en jubileums DVD kommer det ut under våren oxå.
Med SANCTIFICATION firar vi 10 år så vi laddar för en ny platta.
Håller på å skriver nytt för fullt så ett nytt bolag ska bara styras upp. Sen blir det till att giga så mycket det bara går.

http://www.hypocrisy.tv/
http://www.myspace.com/hypocrisy
http://www.myspace.com/sanctificationband

Kommentarer
Postat av: Dan

2 Times Terror va bra skit. :D

2011-02-06 @ 02:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0