Kenneth "Tjodalv" Bysmed, Åkesson - Susperia, Gromth, Black Comedy



* Which 3 album releases did you enjoy the most during 2010?


- Jeg er alt for dårlig til at følge med på hva som blir utgitt, men... “ Painkiller” var jo tøff når den kom ut 1990. ;)

* What was your first metal-concert and how old were you?

- Jeg har vært på mange lokale konserter i barndommen, men min første skikkelige konsert må ha vært med Mayhem, Minas Tirith og Red Harvest på Jessheim i 1990.

* What is your worst and best memory from 2010?


- Det verste må jo være at jeg er blitt en bundet mann, med ring på fingeren å hele pakka.
( oj.. nå kommer dragen med hagla- jeg trekker det tilbake..!!! ;) )
Nejda.. 2010 har vel vært et Ganske jevnt år.. med jevne plager..
Det beste som skjedde i 2010 må jo være at jeg har blitt en bundet mann med ring på fingeren…. Hehehe…

* What is your best purchase during 2010?


- Mitt beste kjøp I 2010 var min fete Chevrolet Suburban. Kongebil!!

* What do you like to eat when you are hung over?


S; Jeg har jævla lyst på kinamat dagen etter. Men burger, sjokolade å annen drittmat funker fint også.


* What is/was your biggest dream?


- Min største drøm VAR å leve fett på musikken, min største drøm NÅ er å vinne I lotto.

* What was the best concert you saw during 2010?


- det du ikke husker har ikke skjedd..

* What are your hobbies beside the music?


- Jeg spiller Halo sammen med gutta. Vi har spilledag hver mandag, 4 prosjektorer, 4 lerret og opptil 16 mann. Også spiller jeg litt live på nettet når jeg får mulighet. Ellers er det jo alltid gøy med en fest eller to..

* What is your favourite travel destination and why?


- Det hadde vært dritkult å være med på den første turen for civile opp til verdensrommet,
men ganske usannsynlig for min lommebok, så en tur till Hawaii eller noe annet varmt land hadde vært konge også... et eller annet land uten denne satans snøen!!!


* Every Sunday in the blog i have something called "Sunday Gooseflesh" in which I post a video that gives me the chills
now it´s your turn to pick a music video that has this effect on you!


- Jeg er hva min frue kallar “ känslomässigt förstoppad” så jeg kommer ikke på noen i det hele tatt som gir meg “ the chills”

* What’s on the 2011 agenda for your band/bands?

- ja.. vi har jo denne Mgp ( norske melodifestivalen) greia nå, får se hvordan det går, skal gi ut en ep med Susperia. Vi har et samarbeide på gang med Øyvind “ Mustis” Mustaparta ( ex-Dimmu Borgir) på tangenter og orkestrering, så det blir en ny twist på det hele.
Siden er den nye plata til Black Comedy snart ferdig inspillt, og så blir det debut skiva med Gromth- noe jeg gleder meg sinnsykt til.
Satser på mye live opptredener med Susperia i år også.

Now all i need is the URL to your bands!

http://www.susperia.net/

http://www.myspace.com/666tjodalv

http://susperia.blogg.no/

http://www.youtube.com/user/SusperiaOfficial

http://www.myspace.com/susperiafans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0