En liten del av shoppingen från New York!

Många har frågat om jag inte vill visa vad jag shoppade i New York,
jag hittade några foton på lite av det jag köpte så detta får ni hålla
till godo med, jag har inte tid att leta upp resten och fota.
Men kolla in godsakerna jag fick med mig hem från New York!

Favoritväskan numera kommer från Guess hel svart med nitar och
i skinn, äkta såklart!

Lite halvtaskig bild: Längst upp till vänster är en nättröja och dom
andra svarta långärmade tröjorna är genomskinliga, byxorna tyckte
jag var riktigt speciella och dom sitter jävligt bra :-)

Clinique produkter för ansiktet var mycket billigare än här så jag
köpte på mig en hel del, samt min favorit deo från Lancome, bästa!

Några av kläderna jag köpte från märket Sinful gillar deras kläder
otroligt mycket och allt är ju billigare i USA så det var bara att passa på...

Massor med skor, parfymer, smink och andra kläder införskaffades
också men här har ni fått se endel av mina inköp i alla fall :-)


NP: Burzum - Fallen



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Dan

Nya Burzum är ju svinbra. :D

2011-02-01 @ 19:29:12
Postat av: Demonia

Ja jävlar vad bra den är, repeat här hemma!

2011-02-01 @ 20:05:54
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: SA3L

Vill också ha Burzums nya:(

2011-02-01 @ 21:38:00
URL: http://streckgubbhelvete.blogspot.com/
Postat av: Björn Boman

Jag ska också på Iron Maiden i Bali! Kommer fram och säger hej om jag ser dig/er=)

2011-02-02 @ 16:39:47
Postat av: Demonia

Björn: Aha.. Coolt!! Va faan självklart måste du komma fram och säga hej om du ser oss :P Det lär ju inte vara så svårt heller. Vi ses på giget! Up the Irons

2011-02-02 @ 20:53:11
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Denice

Så grymma saker du köpt baby!!

Å väskan är ju så sjuuukt jävla snygg!!!! ME LIKE ;-)



Coolt med B.Boman där som oxå ska på Maiden ;-D



Kram på dig vännen!!

2011-02-10 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0