Susperia till Norska Grand Prix!

Förra året var Norrmännen i Keep of Kalessin med i den
Norska Melodifestivalen, detta åt ställer mina vänner i
SUSPERIA
upp med deras låt "Nothing Remains"

Saxat från NRK: "Susperia er ikke redde for å mister troverdighet i miljøet
når de blir med i Melodi Grand Prix. Gutta i heavy metal bandet Susperia
vil bare at flest mulig skal få oppleve den musikalske skatten deres."

29 Januari går delfinalen som Susperia deltar i, endast Norrmän
kan rösta, se nu till att hjälpa Susperia vidare!!! RÖSTA!!!!

Melodifestival är allt lite gay enligt min åsikt, jag måste vara ärlig..
Men ställer mina vänner upp så är det klart som faan att dom ska vinna!

~Lycka till~

NP: Susperia - Unlimited



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Dan

Får hoppas på metal vinst i år då för baggarna. :)

Har hört att KoK kommer vara paus underhållning också, dom ska spela en låt tillsammans med Rybak killen.

2011-01-12 @ 15:28:30
Postat av: Maiden

Håller med om att melodifestivalen är gay och det är mest bara pinsamt att glo på det. Men klart att jag ska stödja killarna! Det är helt klart dags för metal att ta över och härska över melodifestivalen. ;)

2011-01-12 @ 18:26:49
URL: http://maidenzombie.blogg.se/
Postat av: Hatpastorn

Jag tycker att vi svenskar tar vårat ansvar och röstar fram VITHATTEN till den svenska uttagningen.

2011-01-13 @ 00:13:54
URL: http://hatpastorn.wordpress.com
Postat av: Demonia

Hahaha.. Vithatten!!!!

2011-01-13 @ 00:26:50
Postat av: Hemmander

Man får hoppas som fan på att de vinner!

2011-01-13 @ 13:05:51
URL: http://www.headbang.tv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0