Conan the Barbarian 2011 vs 1982

En nyinspelning av klassikern Conan The Barbarian är inspelad
och har Svensk biopremiär den 19 augusti 2011.

Personligen så är den gamla Conan en av mina favoritfilmer,
musiken är fantastisk, Arnold är riktigt grym och musklerna är hårda :P
Själv tror jag att den nya Conan kan blir lite "för mycket" med 3D,
sandmonster, snygg-Arnold etc.
den gamla håller i längden tror jag, fast jag måste nog kolla in nyinspelningen i alla fall!

Vad tror ni om den "nya" Conan The Barbarian? bättre än orginalet?

NP: Storm - Nordavind



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Doomstoned

Crom does not fucking approve of this new age sci-fi horseshit..

2011-06-13 @ 23:45:10
Postat av: Aadrian

Vilket skit! Filmen 300 har förstört allt vad amerikansk film heter. Den är sörjan kommer aldrig att bli bättre än originalet.

Som Conans far sa: "This you can trust."

2011-06-14 @ 00:37:42
Postat av: Cråmm

Någon slags "film-nu metal" kontra originalmusik av Pouledoris i trailern. Vi stannar där ...

2011-06-14 @ 16:59:03
Postat av: Miss Anthropia

Den är nog knappast nån förbättring av den gamla goa Conan rullen.

Dock kommer jag nog se den av ren nyfikenhet.

2011-06-14 @ 19:05:24
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Postat av: Andréas

Förväntningarna är oerhört låga, men klart jag kommer kolla upp den.

2011-06-15 @ 09:39:08
URL: http://www.sarcophagic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0