Hittade en bild på Facebook...

Jag kan inte sova så jag surfar runt lite på nätet i hopp om att
bli trött... hittade precis denna bild som är tagen ca en halvtimme
innan IRON MAIDEN giget i Jakarta, Indonesien
!!!

Längtar tillbaka till värmen, alla upplevelser, de sköna människorna,
alla olika djur, sand mellan tårna, dykningen och spelningarna med
Iron Maiden såklart!!!!

Nu längtar jag ännu mer till Iron Maiden spelningen i Göteborg!!!!!

Måste kolla deras spelschema och boka in några fler spelningar i
sommar, annars kommer jag bara att ångra mig :P

Innan Iron Maiden giget i Götet så lovar jag att posta bilder och
videos från spelningen med Iron Maiden i Bali som jag ännu inte hunnit
börja på... Men ett litet för-pepp lovar jag er :-)

Nu ska jag tänka på alla härliga minnen från Indonesien och hoppas
få somna in och drömma mig bort...

UP THE IRONS!!!


ZzzZzzz..

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

Grymt att du ska posta fler videos, för egen del kommer det bli Iron Maiden i Göteborg och London. Fan va jag längtar.

2011-06-09 @ 09:55:06
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Demonia

Lääängtar sjukt mycket här åxå!

2011-06-10 @ 20:35:54
URL: http://demonia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0