Hemma i Norrland!

Årets House of Metal Festival är avklarad och jag har befunnigt
mig i Umeå eller för er som har koll så var jag faktiskt en bit utanför
närmare sagt i en lite by utanför Robertsfors som heter
Rickleå där min morsa numera bor...

så här såg det ut så här på kvällskvisten hos morsan.

Så här många grannar finns det i närheten, så det är riktigt fridfullt :-)

Härligt at spendera lite tid här ute på landet även fast det blir kort, en
jävla kontrast är det dock.
Först Indonesien och ca +35 varje dag i två veckor, sedan iväg för årets
Norrandsfestival med fest och långa efterfester till sena morgon timmarna i
dagarna två, för att sedan hälsa på ute på landet utan en ända människa i sikte,
minusgrader och ryska vindar som piskar en i ansiktet, det kallar jag kontrast!

Bloggandet ska få mer tid nu när jag kommit hem och det är hög tid att
ta tag i tränandet igen, nu hoppas jag bara att våren är på intågande här
hemma så jag snart kan sitta på någon uteservering och ta en kall öl med
någon skön polare!

Det var allt för tillfället, nu är det snart dax för Big Brother gahhhh..
helt sjukt att jag fastnat i denna såpa fullt med idioter instängda i ett hus.
Jag vågar knappt erkänna det hahaha...
Någon annan än jag som vågar erkänna att ni kollar?

Det var allt för tillfället... Over and out!

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: A

Jag erkänner ingenting! Man behöver faktiskt inte ens kolla, allt kablas ju ut på aftonblaskan på en gång =D

2011-03-09 @ 08:50:38
Postat av: Grimgoth

Kollar inte på BB och kommer aldrig att göra, dock så ser jag fram i mot mer bloggande från din sida med allt vad det kan innebära. :)

2011-03-09 @ 12:28:07
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Annely

tanken har slagit mig att kolla, men det har aldrig blivit av ändå. Jag är inte mycket för tv alls alltså, haha :)

2011-03-09 @ 13:38:57
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Numenius

Härligt att du haft det bra på resorna, ser fram emot längre inlägg om Iron Maiden och banden på House of Metal! ^^ än så länge har jag själv bara Metaltown inbokat med Watain till sommaren, men hoppas på att få till någon mer resa också.. Vilka festivaler planerar du/ni att planera i sommar? Såg er på Getaway förra året :) grym festival.. Skulle vara nice att dra dit igen, men får se hur det blir.

2011-03-09 @ 17:31:21
Postat av: Andréas

Skit i Big brother och sammanställ istället resereportaget ;) Ser fram emot både Indonesien- och HoM-reportaget.

2011-03-09 @ 20:48:21
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Mayhemic

Jorå! Fastade i BB-träsket även iår, trots att jag väntade in i det sista och frågade mig själv och verkligen var värt det, men det var dömt att misslyckad. ;) Men fan, det är grymt underhållande ändå och iår med många sköna filurer som funkar bra tillsammans.

2011-03-09 @ 21:23:21
Postat av: Anki

Jo, jag erkänner jag kollar!!!

Fast blir man:) Måste juh se hur de går för Simon...



Kram

2011-03-09 @ 23:45:58
Postat av: fredrik

Alltså bb... Nejdu. 8) Den gubben går inte.



Rikleå har jag syndat i. hahaha Det är preskiberat och förträngt.

2011-03-10 @ 11:59:37
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Demonia

Jag får se till att jobba på hårt då så ni får era reportage hehe..



Festivaler som är inplanerade i sommar är än så länge bara Getaway, Maiden i Götet och Hole in the Sky, några andra resor är såklart åxå inbokade, här sitter vi inte stilla länge :P

2011-03-10 @ 16:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0