Presenterna är öppnade!

Som jag berättade tidigare så köpte jag några presenter
när jag var på Blue Fox senast, nu ska ni få se vad det blev...

En suuuuper snygg Iron Maiden t-shirt till Alex, eftesom han samlar
på Iron Maiden var denna "Flight 666" tröja en självklarhet när
jag hittade den bland deras band tröjor.

Sen blev det en liten cool tröja med texten "My Mom Rocks" och två
små tuffa strumpor, ett par med dödskallar och det andra matchande
till tröjan med textan "My Dad Rocks".
Detta fick min fina systerdotter Evina :-)

Massa andra super coola barnkläder finns i butiken på
Gamlabrogatan här i stockholm så kika in där om ni har
brist på presentidéer :-)


http://www.bluefox.nu/

Kolla in lilla Evina i hennes prinsess och nyckelpige-dräkter
som jag och Alex köpte till henne i Indonesien hehe..

Världens sötaste!

NP: Judas Priest - Defenders of the Faith



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, hon är för söt, lilla prinsessan :) Hon älskar att va nyckelpiga och flyga iväg :D

2011-03-23 @ 13:55:15
Postat av: Jannati

Fantastiskt gulligt barn! Nyckelpigedräkten är bäst.

2011-03-23 @ 16:06:41
Postat av: Cornelia

Snygga barnkläder, ska kika in i butiken! Tack för tipset.

2011-03-23 @ 18:46:53
Postat av: Djävulene

Barn är ett virus.

2011-03-24 @ 00:34:09
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Denice

Å sötaste sötaste Evina :) Vad fin hon var i dräkterna ni köpte, gillade nyckelpigan skarpt;-)



Kram!

2011-03-24 @ 13:44:01
Postat av: Anki

Sötaste Evina:) As coola dräkter.. Bäst är när hon ska flyga som nyckelpiga.

2011-03-25 @ 21:15:58
Postat av: Draconia

Den butiken ser man alltid finna tid att besöka när man är i storstan! :)

Grymt schyssta inköp damen gjorde där..

2011-03-25 @ 22:30:06
URL: http://dragonmetalhell.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0