Jag har en sak som jag måste erkänna...

Jag och en kompis slog vad och jag förlorade. Jag blir nu tvingad att lägga
ut en "bekännelse" här på bloggen (lite pinsamt) men här kommer den!

Det finns en dum grej jag gör när jag är full, jag vet att det säkert är
många med mig där ute som gör dumma saker i fyllan?
Lite ångestladdat tänkte jag nu erkänna mina synder...


Efter att ha varit ute och svirat, druckit öl och haft kul kanske de flesta
blir lite trötta eller hungriga väl hemma? men inte jag, neeeeej då...
Jag tror helt enkelt att jag är proffs på spel (helt oslagbar!), jag
sätter mig ofta och spelar POKER på nätet!!!

Helt sjukt vilken pokerspelare jag är på fyllan!!!! ehh?

Ibland vaknar jag med ångest dagen efter när jag ser att kontot är tomt,
eller ännu bättre, med mindre ångest när det faktiskt trillat in mer pengar
än vad som fanns där innan haha.. Det händer dock otroligt sällan :P

Poker är min last på fyllan, kom igen och gör er egen bekännelse
nu när jag gjort min...

Vad gör ni på fyllan som ni inte är så nöjda över?


NP: 40 Watt Sun - The Inside Room



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Peter J

Hahaha, kul att du berättar! Själv får jag lite ångest när jag inte vaknar upp hemma hos mig själv. Undrar hur ofta man intalat sig själv att "man aldrig mer ska dricka"?

2011-05-30 @ 13:29:18
Postat av: Toni

Även jag brukar blåsa ett par tusen efter en redig fylla. Tråkigt men sant.



Dock får jag mer ångest över att jag varit nära att elda ner min lägenhet 2 gånger pga fyllehungern. Brandkåren har kommit in en gång och släckt i mitt kök, lyft av dörrjäveln från gångjärnen. :P

2011-05-30 @ 14:27:36
Postat av: noni

kräks ;-)

2011-05-30 @ 14:48:43
Postat av: Ludvig

O-metal nog sjunger jag av någon jävla anledning alltid teletubbies. De knepiga är att jag aldrig minns låten vid nyktert tillstånd utan bara när jag är berusad. För att kompensera det är jag jävligt odräglig mot folk, något jag precis som du får ångra dagen efter.

2011-05-30 @ 16:12:25
Postat av: Dan

Kexxa är min fylle last, måste börja ha lite kontroll och dricka lagomt mycket. ;)

2011-05-30 @ 18:51:51
Postat av: Myrk

En gång somnade jag i duschen, vilket skapade översvämning med tillhörande vattenskada i fastigheten och jag blev tvångsflyttad.

Jag blev lack, yrkade på byggfusk och hörde sedan inget mer.



Konklusion: Somna i duschen är ibland mer ekonomiskt fördelaktigt än att lira nätpoker. Man blir sjukt ren också.

2011-05-30 @ 19:36:08
Postat av: Demonia

Peter: Vakna hemma är d bästa!



Toni: Hahaha.. Ohh my, vilken historia! Eld är inte att leka med :P



Nini: Jo tack, samma här urk!



Ludvig: Hahaha.. Teletubbies haha! be ngn polare filma och skicka hit vettja :-)



Dax: Kexxa? Vad e?



Myrk: HAHAHAHA! Konkrution (som på cheatesrs hehe) Därför du alltid luktar så gott? ehh

2011-05-30 @ 20:26:17
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Demonia

Så jävla kul att höra "att det inte bara är jag" hahaha.. hoppas på fleeer historier!

2011-05-30 @ 20:27:20
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: lorenthsson

Har svårt för att låta bli att göra affärer på fyllan något som lätt blir lite kostbart i efterhand. Höjdarköpen hittils är väl dragkrok till bilen, trumset, roddmaskin, trimbox till hojen...Inga småsummor vi talar om heller. Till saken hör väl att jag alltid glömt det när jag vaknat upp men fått ett bittert uppvaknande i efterhand. Det har slitit hårt på både plånboken och förhållandet. Har väl inte alltid haft en så förstående fru vid de tillfällena.....

2011-05-30 @ 21:53:04
Postat av: SWEX

Jag kom hem på fyllan i lördags natt och hade tydligen bjudit på och vunnit en videofilm på Tradera. Över 300 spänn gick det fanstyget på.

Andra idiotier man gjort på fyllan:

Kallat ett gäng bikers för bögjävlar, inne i deras klubblokal. (Aj som fan!)

Somnat tvärs över ett järnvägsspår.

Vaknat med munnen full av potatisgratäng som man somnat ifrån innan man hunnit svälja ner skiten.

Däckat på en grav på en kyrkogård. (fråga mig inte...)

Brutit några revben, krossat höger hand, osv osv...

2011-05-31 @ 00:59:47
Postat av: Djävulene

Finns bara en sak jag altid ångrar - att jag fan inte lyckades bli fullare.

2011-05-31 @ 10:05:23
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Björn Boman

Jag var inne i en riktig pokerperiod ett tag men hann aldrig bli något vidare. När jag var i Vegas 2006 brände jag en hel del pengar (och vann en del som jag i sin tur spenderade på, hrm, någonting annat) och insåg att jag var rätt kass i jämförelse med de flesta andra där. Men black jack brukar jag av nån anledning vinna mer på, trots att det är mer turbetonat än texas hold'em.

2011-05-31 @ 15:07:46
Postat av: Jo

Hahaha! Jeg har det med å stjele i fylla, for et par uker siden tok jeg et teppe, og for et par uker siden da jeg var ute med en type jeg nettopp hadde truffet, stjal jeg en telysholder. Men det verste jeg noen gang har tatt, var da jeg klatret opp på gjerdet til en nabo og stjal en stor blomsterpotte full av blomster. Og for mange år siden, tok jeg en 2 meter høy pappfigur av Iggy Pop:-)

2011-05-31 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0