Lite förändring i bloggen!

Det har skett lite förändring här i bloggen!
Tillkommit har en "Gilla" knapp till min sida på Facebook.
Den hittar ni nästan längst upp på vänster sida, KLICKA OCH GILLA!!!


Varje gång jag postar ett inlägg lägger jag upp en länk på Facebook
så gå gärna med i min grupp så att ni inte missar något :P

Besöksräknaren är borta!
Den räknade ändå bara fel, varje dag var det ca 200-300 personer
mer som besökt bloggen än vad den visade...
Det är 700-1000 individuella besökare dagligen som läser in min blogg!
Enda gången den går under 800 är på lördagar haha.. och det bådar ju
faktiskt gott att ni är ute, headbangar och röjer till det då :P
Sedan jag skaffade räknaren har jag haft över en halvmiljon besökare vilket
är riktigt grymt!!! Stort tack till alla läsare nya som gamla, ni är bäst :-)
(Ja, förutom någon procent avundsjuka människor utan eget liv, ni får
mer än gärna brinna inne och dö en långsam död!!!
)

Vill ni få mail varje gång bloggen uppdateras?

Då följer ni enkelt bloggen genom Bloglovin´:
http://www.bloglovin.com/blog/667227/demonia


Våra medmänniskors avund är vår lyckas måttstock!


NP: My Dying Bride - Evinta



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Djävulene

Jag undrar mest vad det är för tattare som bryr sig om att läsa din blogg och gnälla. Tröttsamt. Vafan vill dom egentligen och vad gnäller dom på? Är det svårt att ge fan i att kolla bloggen om det nu är så irriterande? Keyboardninjor är FTW. De huserar alldeles för sällan på Vreden, men det är väl för att jag är för jävla härlig skulle jag tro.

2011-05-31 @ 11:36:05
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Christian Becerra

Congrats Demonia horns up!

2011-05-31 @ 12:17:53
Postat av: Demonia

Jag förstår inte riktigt heller om jag ska vara ärlig, det ska väl inte vara så svårt att sluta läsa skiten om man inte gillar det man ser? Men det finns tydligen idioter till allt! Ett helt gäng verkar dock dras till mig.. Mycket märkligt det där! Såklart jiddrar dom inte med dig, du är ju en stor och stark man hehe.. Jag ska berätta när vi grillar, det är nämligen helt sjukt!! Du kommer knappt att tro dina öron.

2011-05-31 @ 16:07:09
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Demonia

Thank you Christian!!!

2011-05-31 @ 16:07:56
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: RB

kanske en dum fråga... men om besöksräknaren räknarfel, hur kan du då veta om det är flera besökare än som visas?

2011-05-31 @ 20:45:28
Postat av: Demonia

RB: Det finns diagram och egen räknare inne i bloggen plus att jag har Google Analytics som visar statistik, vilka länder besökarna kommer ifrån, hur lång tid folk är på sidan... etc.

2011-05-31 @ 22:05:07
Postat av: Anonym

Grym blogg, har skrivit förut att jag gillar vad du lägger in Demonia, specielt på NP, har säkert hittat 30 tal nya band den tid jag har kollat in bloggen, mycket obskyrt o bra shit !



NP: The Chasm - The Spell of Retribution

2011-06-01 @ 01:05:00
Postat av: Djävulene

D: Anledningen till att det packet finns här är får att din blogg har ett rykte om sig och är rätt populär - då kommer trollen. Sen att du är tjej gör det extra enkelt att vara anonym och tuff. Tattare, det är precis vad det är. Men så ser det ut i dagens läge. Anonymiteten tar fram de coola som inte vågar säga ett skit utanför dörren. Tragiskt, men det är bara att skita i. Idioter finns prick överallt.

2011-06-01 @ 08:51:13
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Marcus och Emil

Hej, vi är två vuxna män som bara vill säga att vi uppskattar din mode- och kändisblogg oerhört mycket!



Det är så trevligt att se bilder på kändisar du träffar på medans du minglar omkring i Stockholms pulserande kulturliv.



Går det att köpa de där smyckena du skrev om häromdagen på Blue Fox?



Hoppas du fortsätter blogga, det känns mycket smidigare att läsa här än att behöva prenumerera på Close-Up, Amelia och Frida etc, etc.



:-)

2011-06-01 @ 22:21:42
Postat av: Azgore

Riktigt bra blogg! Får lite tips och ofta nyheter om skivsläpp m.m! En fråga: Vad jobbar du med? Du borde ju få en egen sida i swedenrock magazine!



Skål som fan!

2011-06-02 @ 00:39:00
Postat av: Martin

Att räknaren skulle visa FÖR FÅ besökare är rent trams. Hur många av dina besökare tror du är sökbotar och liknande? Och hur många är samma personer från olika IP-adresser? Den räknare som visar lägsta siffran är garanterat den som är närmast sanningen.



Att ta bort räknaren var nog en bra idé, då det aldrig är så många verkliga besökare som räknarna visar, och du dessutom inte har någon som helst koll på vad man kan dra för egentliga slutsatser av statistiken.

2011-06-06 @ 08:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0