Nu är det dax för FIGHT!!!!

Bättre sent än aldrig! Nu är det äntligen hög tid för oss att
kolla in helgens gala: UFC 130!!!!!

Ser fram emot båda av dessa fighter här ovan, hoppas att
Rampage och Mir tar hem det denna gång!!!

Faan det slog mig nu jäääävlar i helvete, såklart måste jag börja
"betta" på fighterna så som min gode vän Kentha gör ibland ohhh..
Shit vad sugen jag blev nu, dock för sent denna gång :P
Nästa UFC 131 då jävlar ska jag dra in storkovan hehe..

Nyttig sallad och Fight på tv´n, nu kan verkligen inget gå fel :-)
Ett tips är att rosta massa olika frön och nötter (salta ordentligt)
och stö över salladen, fantastiskt gott kan jag lova!

Hoppas att ni har en trevlig kväll där ute!!!


NP: Entombed - Clandestine



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: SWEX

Den där salladen såg jävligt god ut, och tallriken är ju en klar vinnare! Mer goda recept, tack!

2011-05-31 @ 01:03:44
Postat av: Djävulene

Jag har alltid alla rätt med mina tips och vinner så jävla mycket cash att jag inte längre vet vad jag ska göra med alla pengar.

2011-05-31 @ 10:07:30
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: TN

"rosta massa olika frön och nötter (salta ordentligt)"



... och där tog nyttighetsfaktorn ett massivt dyk. Vidga.

2011-05-31 @ 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0