Nitar & Läder...

Jag har tidigare i ett inlägg berättat att jag var förbi på Blue Fox
och köpte lite lösa nitar (Missade ni det kan ni läsa just: HÄR!)
Nu har jag knåpat ihop något som jag är otroligt nöjd med,
kolla in underverket jag skapat :-)


Tog ett par ganska tråkiga stövlar jag hittade i garderoben och började
sätta fast nitarna, ju längre jag höll på desto roligare blev det faktiskt.
Jag blev otroligt nöjd med resultatet!!!
Från ett par stövlar som låg och skräpade i garderoben nära skrotning
till ett par som kommer användas flitigt och som garanterat blir
en av mina favoriter framöver.

Nu måste jag kika in på Blue Fox och köpa ännu fler nitar och
sätta igång med mitt nästa projekt :P


Vad tycker ni? Visst blev det stiligt?


NP: Samael - Lux Mundi



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va metal! Halford skulle gilla e´tt!

2011-05-25 @ 21:46:14
Postat av: Kristofer Junggren

Fan vad feta!! en fråga i all nyfikenhet. Lever alex på musiken? och va jobbar du med?

2011-05-25 @ 22:38:54
Postat av: Chief Rebel Angel

...stiligast av allt är ju ändå den fantastiska bakgrunden.

Vinyler på rad gör rockaren glad! :-)

2011-05-26 @ 06:38:23
URL: http://Metalyze.blogspot.com
Postat av: Annely

Men fy fan vad snyggt det blev! Det är otroligt vad lite nitar kan göra egentligen, nu blev jag sjukt inspirerad att själv klicka hem ett antal nitar att fixa till saker med, hade vart kul :)

2011-05-26 @ 06:45:54
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: DK

Jag har faktiskt undrat samma sak!

"Hur tusan har hon råd att resa runt i världen och shoppa hela tiden" (undrar alltså på ett nyfiket, inte missunande sätt!

2011-05-26 @ 09:22:17
Postat av: Lilla K

Skitsnygga ju! Blir riktigt avundsjuk.

2011-05-26 @ 12:52:43
Postat av: Dan

Inspiration må jag säga, tror jag ska köpa lite nitar och göra nå kul med skin jackan. :)

2011-05-26 @ 17:44:39
Postat av: Denice

Kristofer Junggren;



Varför är du och MÅNGA andra så himla intresserade av vad Fröken Demonia samt hennes Karl jobbar/pysslar med?

Tycker att Demonia är väldigt personlig och utelämnad här i sin blogg!! Räcker inte det? Bloggen handlar ju inte om hur mycket pengar man har, varför fattar inte alla det!?



Tack för all inspiration, uppdateringar och inblick i ditt liv Demonia, vi uppskattar det enormt!! Fortsätt så :)



Puss min fina <3

2011-05-28 @ 10:09:23
Postat av: Denice

Kristofer Junggren;



Varför är du och MÅNGA andra så himla intresserade av vad Fröken Demonia samt hennes Karl jobbar/pysslar med?

Tycker att Demonia är väldigt personlig och utelämnad här i sin blogg!! Räcker inte det? Bloggen handlar ju inte om hur mycket pengar man har, varför fattar inte alla det!?



Tack för all inspiration, uppdateringar och inblick i ditt liv Demonia, vi uppskattar det enormt!! Fortsätt så :)

2011-05-28 @ 12:54:24
Postat av: Kristofer Junggren

Denice: Andas... var bara en fråga för fan.

2011-05-29 @ 15:35:25
Postat av: Kristofer Junggren

denice aka demonia.

2011-05-29 @ 15:41:19
Postat av: Demonia

Håller med Denice till 100%, tack för din kommentar och ditt stöd!

Jag lämnar redan ut mig och mitt privatliv alldeles för mycket här på bloggen, i framtiden blir det mindre privat då folk inte har någon som helst respekt!



Fredrik Junggren: Du tror att jag skriver i min egen blogg med andra alias? Patetiskt!

2011-05-29 @ 15:51:36
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Kristofer Junggren

Hear hear. Men om den här bloggen inte tog upp ditt privatliv vad finns då kvar undrar jag? Resorna? Recepten? Här fixar vi uteplatsen. mm. mm im just saying.

2011-05-29 @ 17:48:39
Postat av: Demonia

Kristofer: Läs igen eller du kanske har svårigheter med just läsningen?

2011-05-29 @ 18:50:44
Postat av: norrtälje crew

men vad är problemet? folk undrar vad du och alex jobbar med, det är väl ingen konstig eller privat fråga??!! det är ju en ganska vanlig fråga när man träffar folk i vanliga livet varför får man inte fråga det på internet??!! det är väl inget att bli upprörd eller arg över??!! :)

2011-05-29 @ 20:01:45
Postat av: Kristofer Junggren

Nej har inga problem med vare sig läsning eller stavning. Ställde bara en stilla fråga. Känsligt ämne verkar det som. Blev för privat. Ber om ursäkt. En blog är ju hemlig ändå.

2011-05-29 @ 20:05:04
Postat av: Stefam K

As snyggt!!

2011-05-30 @ 12:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0