Promenauuud i stauuun!

Nu jävlar ska jag visa er en riktig promenad...

Seriös som jag är har jag såklart ritat ut en karta haha..
Jag och Mr. LG Petrov träffades upp på Slussen här i Stockholm
för en promenad i det fin fina vädret!

Vid två-tiden startade vi från Slussen...

Längs Strandvägen hittade vi några sköna solstolar presic vid vattnet,
så det fick bli öl och kaffe paus :P

Softade i solen och njöt av det grymma vädret!

Träffade Reine och Igor på Strandvägen av en slump, kul att ses grabbar!
Käkade lite på vägen och knatade mot Odenplan för ett kort möte...

Vi skulle hem men promenaden fortsatte vidare genom Gamla Stan
där det irrade runt hundratals orienterare haha..

Ett upprökt cigg paket och några timmar senare var vi tillbaka på Slussen igen phuu..
Det kan jag kalla promenad, över en mil blev det!
Nästa gång får det bli promenad skor för nu duggar blåsorna tätt under fotsulan :P

Promenad i Stockholms innerstad är inte helt fel, bästa och finaste staden!


NP: Sodom - Better Off Dead



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Igor

Ja, tack själva. Blev en trevlig promenad till Regeringsgatan :-)

2011-05-13 @ 13:07:53
Postat av: Svante

Bara nyfiken. Jobbar du eller? Tycker der är mycket ledighet och semestrar :)

2011-05-13 @ 17:47:29
Postat av: Thomas

Det såg trevligt ut. Stockholm är en fin stad. Själv bor man i en liten ful tråkig brukshåla.. :P

2011-05-13 @ 21:30:04
Postat av: Grimgoth

"Du kanske säger: "Norrköping,

Det är en jävla stad"

Då har du aldrig gått på stadens

Södra promenad"

2011-05-14 @ 16:16:47
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Martin

Hitta.se har en bra funktion på kartorna där man kan markera vart man rört sig och mäta sträckan.

("fler kartfunktioner" i övre högra hörnet -> "mät avstånd")

2011-05-16 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0