Shopping i Rom!!!

Ännu har jag inte hunnit visa något från våran resa till Rom,
Indonesien resan är desutom heller inte helt klar, tiden räcker inte riktigt till!
Men är ni snälla så kanske det kommer några bilder därifrån senare :P

Det blev nästan inget shoppande i Rom, denna resa fanns det så
otroligt mycket annat att göra att jag bestämde mig för att skippa det.
Detta vad det lilla som följde med oss hem...

Läppstift, Deo, Dagkräm och ett halsband :-)

och massor med viiiiiin!!!

Taxfree-shopping är det BÄSTA!!!!


NP: Katharsis - VVorldVVithoutEnd



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå!

Verkligen kul att se att din facebook sida är tillbaka. Jag vet att du tycker mycket om smink,och vi verkar ha ganska lika smak vad gäller märken, och undrar om du har en favorit bland cliniques foundations? Min favorit Superfit makeup har utgått! Skandal,jag vet verkligen inte hur jag ska kunna ersätta den!

2011-05-26 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0