Helgens händelser...

Helgen som varit har det varit full rulle, fredagen började
med middag hos den härliga familjen Sterner!

Jag och snygga Linda...

Suuuper god mat serverades, härligt med plockmat i alla dess smaker!
Bandkamraterna Alex och Joakim ser mycket nöjda ut :-)

En otroligt härlig kväll med fantastisk god mat, vin, ostar etc.

Diskussioner haglade, det lyssnades på hårdrock, spelades wii
så gott som det gick (nästa gång tar vi revansch) och festades.
Stort tack till Familjen Sterner för en riktigt grym afton, vi trillade
in här hemma vid 5-snåret på morgonen med ett stort smile på läpparna!

Lördagen spenderades ute i mina gamla hoods, det var dax
för Födelsedagsfest ute i Vällingby!


En riktigt trevlig dag/kväll, förutom födelsedags-visan då :P
Den föll mig inte riktigt i smaken hehe..

På söndagen åkte jag och Alex till Västerås!

Jag fick ju som sagt ett fallskärmshopp av Alex i present förra året,
jag fegade dock ur (fy faan för att hoppa, tror jag skulle skita på mig!)
Så Alex tog med glädje hoppet istället för mig :-) phuuu.. tur!

Alex med sin lärare redo för att hoppa...

1. På väg in i flygplanet...
2. Dom hoppade från 4000 meters höjd!!!!!
3. Gahhhh!

På väg att landa!

Så jäääävla nöjd kille!
Alex säger att det är bland det bästa han gjort, detta var hans andra
hopp och snart måste han boka in en ny tid för ännu ett hopp.
Helt galet säger jag bara!!!!!

En otroligt grym helg med härliga människor och skönt väder!

NP: Gotham City - The Unknown



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Christian Becerra

You fine folks eating some delicious food there! Looks yummy :P

2011-05-24 @ 15:23:06
Postat av: Björn Boman

Jag hoppade från 4500 meter i Australien vill jag minnas. Det är kul att falla snabbt men öronen blir så totalt uppfuckade då att man mest stör sig på det medan man glider ner de sista minuterna (efter att fallskärmen vecklat ut sig). Tycker jag i alla fall.

2011-05-24 @ 15:26:41
Postat av: Mayhemic

Fett avundsjuk, fallskärmshoppande är ju lite av en dröm... Inget hopp för Demonia?



För övrigt måste en sergade ordningspolisen i mig gå in och rätta, "diskussioner" är det korrekta istället för "diskutioner". :D

2011-05-25 @ 04:17:11
Postat av: OZZY

Mycket fin sång du måste ju ha fått gåshud när du sjöng den ;) 14ORD

2011-05-26 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0