Idag fyller bloggen 3 år!!!

Idag är det alltså hela tre år sedan jag började blogga, tiden går helt klart undan!

Jag har lagt ner otroligt mycket tid här på sidan med inlägg nästa dagligen.
(I snitt så har jag postat 6 inlägg i veckan)
Det har varit otroligt givande och mycket intressant, även fast jag ibland
kanske tappat tråden en kort period så står jag alltid stakt i slutändan...
Tre år är en otroligt lång period!

Sidan har växt otroligt mycket under dessa tre åren, idag ligger besöksstatistiken
mellan 800-1200 individuella personer dagligen (sämst under helgerna).
Besökare från hela 65 länder världen över har varit inne på sidan med Sverige,
U.S.A, Tyskland, Norge, Finland, Polen och Mexico på toppen.
Kul att så många gilla det jag gör, det sporrar mig verkligen att fortsätta!

Jag har fått många förfrågningar om att posta foton från när jag var yngre,
idag tänkte jag vara snäll och dela med mig av just ett sånt...

När jag var yngre var jag rejält kameraskygg jag har dock lyckats lokalisera en
bild från 1993, där jag och några polare sitter på CBR lagret i Stockholm och
förfestar innan spelningen som jag nämner i "Blod, Eld, Död-boken" en spelning
med Morbid Angel, Dismember och Grave där jag kom in på "falsk-legg" och
hade en utav de bästa kvällar jag någonsin upplevt.
Jag är fortfarande glad över att morsan släppte iväg mig till Stockholm trots den
ringa åldern så jag kunde bevittna ett av mina favoritband live, helt otroligt!

Här sitter vi inhysta på lagret och super ner oss inför en riktigt hårt afton...
Mats "Möken", Jag, Slayer-Lasse och Niklas "Räkan"... Gamla goda tider!

Nu skall det firas riktigt rejält här hemma, Alex åker på en månads lång
turné imorgon med just Morbid Angel och bloggen fyller 3 år!


Har ni åsikter, frågor, tips eller helt enkelt bara uppskattar det jag gör
ser jag gärna att ni lämnar en kommentar här nedan,
det finns fortfarande
några riktiga "haters" där ute, ni kan skippa kommentaren och säga er åsikt till
mig personligen om ni vågar!? Annars kan ni dra långt åt helvete!

Skål och tack till alla mina läsare, spid bloggen till era vänner och fortsätt läsa!


NP: Morbid Angel - Blessed Are the Sick



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: octapolis

happy birthday to you//happy birthday to you//

happy biiirthdaaay to your blooog//

happy birthday to you ;o)



skal from germany!

2011-11-17 @ 14:42:30
URL: http://www.channel666.blogspot.com
Postat av: Dan

Bra jobb, bästa och mest intressanta blogg utan tvekan. :)

2011-11-17 @ 14:47:18
Postat av: Jöns

Enda bloggen jag anser är värd att följa :)

2011-11-17 @ 14:50:29
Postat av: Numenius

Grattis på 3-årsdagen! :) fortsätt med vad du gör, fungerar bra hittills! Intressant med bilder, videos osv från konserter och annat, även om jag själv går på dom flesta du besöker i Stockholm. Är det fin black metal på gång dyker jag upp!



Några förbättringar/tips jag skulle föreslå är dock att du postar info om kommande extrem metal-spelningar i Stockholm exempelvis, sådana du har koll på och vill tipsa om förstås. Alltid uppskattat av folk att bli tipsad om spelningar de vill gå på, som dom kanske skulle missat annars. :)



Ett STORT klagomål är att jag fortfarande inte sett någon uppdatering angående vad som händer med Naglfar! ;) fast det är väl mest deras fel hehe. Du får jättegärna fixa fram en mail man kan nå dom på, då du uppenbarligen har god kontakt med grabbarna, skulle nämligen vilja föreslå en liten grej till dom. :)

2011-11-17 @ 15:02:10
URL: http://www.facebook.com/Blackmetalprojekt
Postat av: Nils

Klart bästa bloggen! Räcker egentligen så ;) fortsätt på samma spår bara :D

2011-11-17 @ 15:15:37
Postat av: S.F

Stort grattis till bloggens 3 år! Mycket bra blogg!

2011-11-17 @ 15:40:43
URL: http://666darknessanddeath.blogspot.com/
Postat av: GrimOlle

Grattis!

2011-11-17 @ 15:41:04
Postat av: Allamagoosalum

"det finns fortfarande

några riktiga "haters" där ute, ni kan skippa kommentaren och säga er åsikt till

mig personligen om ni vågar!? Annars kan ni dra långt åt helvete" Bra där!! Well spoken! Stort grattis och ett growlande Hail Satan från Route 666.

2011-11-17 @ 15:52:31
URL: http://allamagoosalum.blogg.se/
Postat av: Chief Rebel Angel

Stiligt, tack för ett grymt jobb.

Keep it up!

2011-11-17 @ 16:04:05
URL: http://Metalyze.blogspot.com
Postat av: Djävulene

Ha den äran, stumpan.

2011-11-17 @ 17:26:25
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Linnéa

Riktigt bra jobbat att hålla igång den i 3 år, med regelbundna inlägg och intressant innehåll!

Keep up the good work!

2011-11-17 @ 17:27:22
URL: http://linneaburman.blogspot.com
Postat av: Erik

Bra jobbat med bloggen, att ha så många läsare tyder på ett intressant innehåll även om en liten skara beter sig som idioter, tyvärr...

2011-11-17 @ 17:47:23
Postat av: Grimgoth

Stort jävla grattis och bra jobbat.

Tycker du ska fortsätta på det tydliga spår som du redan är på så kommer nog bloggen växa ännu mera.

Extra kul att du bjuder på ett gammalt kort också!



Skål och grattis ännu en gång!!

2011-11-17 @ 18:06:06
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Anton

Riktigt härligt blogg, enda jag brukar sitta på lite nu som då :), väldigt kul å se bilder från diverse spelningar :D!

Härligt du lyckats hålla den igång så pass länge :)!

2011-11-17 @ 18:10:48
Postat av: matte

Grattis ,kör på i samma spår , jävligt bra !

2011-11-17 @ 18:22:11
URL: http://www.elcaminodoom.se
Postat av: Necrovore

ang "haters" hmm var homosexuell så ska ni få se

vad folk kan haspla ur sig.men alla fall, ska inte

kapa hela inlägget.

får önska grattis på tre års dagen :)



hurra !

2011-11-17 @ 18:49:52
Postat av: Linda

Grattis bloggen!

Frågan är ju varför man tycker att det är så himla roligt att se bilder på folk när de var yngre? Haha, det är nog en av de bästa saker jag vet.

2011-11-17 @ 18:50:38
URL: http://frankenbride.blogg.se/
Postat av: Anna

Du gör ett fantastiskt jobb! Alltid kul att läsa och få se bilder och videos från sådant som intresserar en. Grattis och tack!

2011-11-17 @ 19:37:07
Postat av: Mackan

Helt klart en succéblogg! Besöker dagligen, bättre hårdrocks-journalism får man leta efter!

2011-11-17 @ 19:57:57
Postat av: L

Keep it up! Kollar varje dag, bästa bloggen!

2011-11-17 @ 20:09:13
Postat av: Flinkis

Nätets bästa blogg fyller tre år! Stort grattis till dig och Alex! Hoppas du fortsätter minst tre år till med bloggen. Och hoppas det blir en händelserik turne för Alex;)

2011-11-17 @ 20:43:51
Postat av: Acke

Grattis! Grymt att du har orkat blogga såpass länge.

Mycket uppskattat.

2011-11-17 @ 21:19:38
Postat av: D

Snyggt jobbat! grattis!



sluta aldrig. "haters" är tyvärr en mörk sida av internet du får lära dig ignorera, som du märker är den mycket uppskattad.



men jag frågar igen, vart har ni fått tag i kraniumen till altaret? vilka är äkta och inte.

2011-11-17 @ 23:22:09
Postat av: Emil-E Wroth

Great blog - keep up the fantastic work! And if people are hating it, that's also great. It just shows their insecurities and jealousy over you so you should consider it a form of flattery! No one wants to be friends with internet wimps anyway.

2011-11-18 @ 09:32:39
URL: http://surgicalreality.blogspot.com/
Postat av: Stones

Stort Grattis till 3 År

2011-11-18 @ 10:42:45
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com
Postat av: Skägge Halmstad

Skål o ett STORT Grattis för Ditt gedigna, fantastiska arbete!

Alltid matnyttiga tips att spisa från din blogg...



(Hoppas Du kan få Grand Magusarna att göra fler Sverigegig)



Horns to hail up High......

2011-11-18 @ 12:05:39
Postat av: Andréas

Öh..öh..ha den äran! Fortsätt i samma stil.

2011-11-18 @ 12:20:31
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Pernilla

Stort GRATTIS & SKÅL!!

2011-11-18 @ 16:24:57
Postat av: Paret Hårdrock

Gratulerar från Paret Hårdrock !

2011-11-19 @ 19:07:55
URL: http://achillesblogg.se
Postat av: Mayhemic

Skål tamigfan!

2011-11-20 @ 22:58:43
Postat av: Hanna

En eloge till dig- du gör ett kanonfint arbete med bloggen!

2011-11-21 @ 01:32:09
URL: http://www.gotohell.se
Postat av: Sara FE

Stort grattis! :)

2011-11-24 @ 06:52:36
URL: http://www.sarafe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0