MALIGN på Münchenbryggeriet!

Den fantastiska spelningen på Münchenbryggeriet förra helgen har jag ju
lovat att visa er!
Jag har otroligt mycket material eftersom jag hade med
mig en riktigt grym fotograf vid namn Viktor Kjellberg som fotade åt "bloggen"
därmed hade jag också extra mycket tid över för att filma!
Perfekt för er som inte var på plats och för er som vill återuppleva denna magiska kväll!
Eftersom det är otroligt mycket material så delar jag upp blogginläggen
per band, först ut: Stockholmsbandet MALIGN!










Foto: Viktor Kjellberg

Det var en otrolig känsla att se Malign igen, senast var som sagt i Uppsala
på nittiotalet och ni som var på plats vet att den spelningen var otroligt speciell!

De ända kvarvarande medlemmarna Mörk och Nord är gamla vänner till mig och vi
träffades första gången för ca 18år sedan? (shit vad tiden går).
Sedan dess har vi festat ihop på diverse festivaler, Vita Huset, hemmafester, spelningar
och i allt som oftast i Rålambshovsparken och skrämt livet ur folk...

Malign spelningen var helt fantastisk
det kändes som att man var tillbaka på
1990-talet, nostalgin bara flödade. Otroligt bra låtval även om man såklart bara vill
höra mer och önskar att det aldrig ska ta slut!
Jag hoppas att detta inte var sista gången vi fick se Malign på scenen igen!

MER MALIGN ÅT FOLKET!!!

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: HC

Snygga filmer och bilder!

2011-11-11 @ 19:40:11
Postat av: Brill

Bilderna är suveräna. Skulle kunna platsa på utställning.

Malign spelningen annars var riktigt bra. Jag personligen hade inte hört dom innan, utan bara hört namnet nämnas. Men riktigt bra var det, och jag hoppas på att få se dom igen

2011-11-11 @ 19:46:19
Postat av: Jacke

Grymt! Men du, det är inte svårt att göra tyska ü:n, just sayin'

2011-11-11 @ 21:12:03
Postat av: Joppe

Absolut det bästa och mest efterlängtade blogginlägget du gjort! Trodde väl aldrig man skulle få se detta! Jävligt fina bilder! Vill vill vill se er igen gubbar - nästa gång även med Mist...

2011-11-11 @ 21:55:11
Postat av: Jonas

Grymma bilder! Vilka spela i Malign nu förutom Mörk & Nord?

2011-11-12 @ 13:54:50
Postat av: Dan

Vad är det för kamera du filmer med? blir riktigt bra inspelningar tyck ja. :)

2011-11-12 @ 17:46:09
Postat av: Demiurgen

Rövsnygga bilder från en (svart)magisk kväll. Skynda med Devil's Blood och Watain! ;)

2011-11-14 @ 15:46:10
Postat av: Paret Hårdrock

Sjukt bra bilder, detta bandet har fan helt sluppit förbi mig, skall lätt kolla upp det. Tack för filmer o bilder / Hellfire !

2011-11-15 @ 12:06:10
URL: http://achillesblogg.se
Postat av: viktor kjellberg

tack för kommentarerna på bilderna, jag rodnar.

2011-11-15 @ 17:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0