The Devil´s Blood på Münchenbryggeriet!

Här fortsätter nu raporteringen som påbörjats nedan med Malign...
Spelningen jag pratar om gick av stapeln den 4/11 på Münchenbryggeriet
här i Stockholm. Först ut var alltså Malign och efter det stod Holländarna i
THE DEVIL´S BLOOD på scenen!








Foto: Viktor Kjellberg

Jag har sett The Devil´s Blood vid ett flertal gånger tidigare och detta
var riktigt bra även fast jag sett dom bättre live.
Mycket bra framförande med bra låtval och en mycket speciell upplevelse!
Kolla in deras senaste platta "The Thousandfold Epicentre" som släpptes
den 11:e November via Van Records!

För mer info: http://www.thedevilsblood.com/

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Chief Rebel Angel

Rent av fantastiska bilder - hatten av för kvalitén på dem! Jag fick in lite bilder från folk på plats, men de är på längre håll och inte lika vassa.

Kommer det bilder på Watain också?

Det vill vi verkligen se!



Annars, som vanligt - stay at it. Du gör ett storartat jobb!

2011-11-16 @ 07:22:09
URL: http://metalyze.blogspot.com
Postat av: Spetsnaz



haha, runt 10-talet kommer att kommas ihåg som åren då en massa började lyssna på lallande djävulspop - och tyckte det var tufft!

2011-11-17 @ 10:00:57
Postat av: Slajur

det va mig gitarristen stirrade på på andra bilden... kul att du fick med det! \M/

2011-11-17 @ 19:54:35
Postat av: Silverfluff

Är lite besviken över att de bara spelade "Chris or Cocaine" från Time of No Time Evermore, men annars sjukt kul att se dom för första gången.



Var det bara jag som reagerade på att Selim fick skamset gå tillbaka och vrida av sin förstärkare?

Såg lite humor ut.

2011-11-18 @ 00:40:05
URL: http://silverfluff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0