Idag damp nya Sweden Rock Magazine...

img_8525 (MMS)

Idag damp nya Sweden Rock Magazine ner här i brevlådan, perfekt läsning då jag växt fast i soffan bakfull och jävligt efter "Så jävla meta" premiären igår! Filmen var jävligt bra  så den kan jag verkligen rekommendera er att se. Många kända ansikten var på plats på Galapremiären samt på releasefesten nere på Strand, en riktigt trevlig kväll.. Mer om det vid ett senare tillfälle, nu ska jag fortsätta läsandet samt nötandet av soffan! ~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Flinkis

Att hitta nya numret av Sweden Rock Magazine i brevlådan är alltid en av månadens höjdpunkter. I det här numret är det artiklar med Venom och Devil's Blood som jag ser mest fram emot.

2011-10-05 @ 21:15:19
Postat av: Kaj

Din favorit på omslaget också.

2011-10-06 @ 12:28:21
Postat av: Demonia

Flinkis: Absolut! Samma här faktiskt...



Kaj: Hatobjektet nr 1 haha.. Hade ångest av att överhuvudtaget posta bilden :P

2011-10-06 @ 12:31:56
URL: http://http://demonia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0