Skivmässan i Umeå...

När jag var i Umeå passade jag självklart på att besöka skivmässan.
Några godingar (Lp-skivor) har tillkommit i samlingen...
Under själva fotandet var det en viss katt som tydligen ville agera fotomodell
han ska alltid vara i centrum, Räven - världens coolaste hårboll hehe..

Foooota miiig :-)

Faan vad skönt det var att softa här på skivorna Mmm..

Jag hade en mycket snäv budget, detta inhandlades:

Twisted Sister - Under the Blade
Grym platta som redan finns i samlingen, kan bli en bra present till någon?

Black Sabbath - Born Again

Denna hade jag ej på LP, ett måste i samlingen helt klart!

Demon - The Unexpected Guest

Billig och i bra skick!

Bathory - Bathory

"Gula Geten" på ny-press, Nu saknas bara orginalet :P

Twisted Sister - You Cant Stop Rock´n Roll

Given i samlingen!

Skivmässan i Umeå var kanske inte så mycket att hänga i julgranen men det
är ju alltid härligt när man kan bygga på samlingen lite...

NP: Master's Hammer - The Jilemnice Occultist



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Necrovore

jadu.."gula geten" original vem vill inte ha den.

då får man nog bli miljonär eller nåt,vilket inte

lär ske.iofs, får träffa nån rik karl hehe

så fixar det sig :)

börjar genast leta på qruiser.com hehe



saknar skivmarknaderna i boden/luleå.kunde hitta

en massa fin vinyl.



2011-10-24 @ 18:46:06
Postat av: SWEX

Gula Geten gick för 6900:- på Tradera för ca en vecka sedan. Att man skulle hitta den på loppis är väl lika stor chans som att träffa Lemmy på ett AA-möte...

2011-10-24 @ 22:06:50
Postat av: Linkan

Måste erkänna att jag tycker varken TS plattorna eller Demon plattan har åldrats särskilt väl men som giveaways- varför inte? TS är ju mest kul för att de en gång var ett hårdare band än det som presenterades på Stay Hungry o framåt.

Black Sabbath plattan är guld & Bathory behöver inga kommentarer.

2011-10-25 @ 09:31:52
Postat av: Micke

Hehe...tror katter har fått sin linslushybris från egypterna som dyrkade dom så hårt. tjusig parvel iaf:D För övrigt efterlyser jag fler skivmässor! dåligt om de nuförtiden alltså.

2011-10-25 @ 17:17:07
Postat av: Molander

Höll på tappa andan när jag såg gula geten, trodde det var orginalet ;P Har återutgåvan också men som sagt, orginalet är det ända som räknas!

2011-10-26 @ 11:40:59
Postat av: Rha

Du borde göra en lite "skivsamlings specilall" Visa lite pärlor, berätta var du köpt dom, första lyssningarna, osv. Skulle vara intressant läsning!

Keep up the god work,

2011-10-26 @ 13:45:18
Postat av: Henrik

Gual geten på nypress ser jag, hur ser man skillnaden på nypressen och den gamla??

2011-10-27 @ 13:50:07
Postat av: Per

http://i54.tinypic.com/14y3m2a.jpg



Den vänstra är nypressen.

2011-10-31 @ 19:31:01
Postat av: JG Sound

Schyssta skivor!

2011-11-10 @ 00:19:56
URL: http://jgsound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0