Tävling, Tävling, TÄVLING!

Ok, nu ska jag försöka mig på ännu en TÄVLING!
Den förra var ganska svår men nu har ni som har Facebook chansen
att vinna Taake´s senaste platta Noregs Vaapen på promo...

Det är mycket enkelt, jag behöver nämligen sprida min Demonia Facebook-sida
till fler folk där ute!

Så här gör du: klicka du på ordet "Dela" längst ner i vänsterspalten och sedan
"Dela sida"
sedan hoppas jag att många av era vänner "gillar" min sida!

Här är direkt länken: http://www.facebook.com/Demonia.webblogg
Efter att ni delat sidan går ni in och skriver ett minne ni har av/från
Taake
, det kan vara vad som helst.. När ni träffade Höst, nånon spelning,
någon speciell låt ni gillar eller bara något helt annat...

Den 17/10 går jag ut med vinnaren, så se till att delta innan dess!


Hoppas många av er vill vara med och tävla!


NP: Taake - Over Bjoergvin Graater Himmerik



~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Einherjar

Din blogg äger, Facebook är för synthare.

För övrigt är banjo ett djävulskt instrument som funkar utmärkt i Black Metal

2011-10-11 @ 23:11:45
Postat av: drep

Oj, undrar hur många som kommer skriva om snopp-incidenten i tävlingssvaret.

Det är väl det första alla (som har internet) förknippar med Taake.

2011-10-12 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0