Tack som fan för er respons!

Era kommentarer värmer något enormt och hjälper mig såklart otroligt mycket.
TACK till er som tog er tid att uttrycka er åsikt!
Som jag har förstått det så vill de flesta att allt ska fortsätta precis som det varit
tidigare och det känns otroligt bra. Alla kan inte gilla allt och det är såklart förståligt,
jag har några nya idéer och några gamla saker jag funderat länge på att ta med
här i bloggen.
Det ända jag inte har gott om är tid och framöver ser det ut som att jag kommer
ha ännu mindre tid att lägga på bloggen tyvärr, men jag brinner fortfarande för
detta och ni ska se att allt kommer vara precis (nästan iaf.) som förr!

Inom närmsta framtiden kan jag utlova stora reportage från Getaway
Rock Festival, Jalometalli och Hole in the Sky
en hel del annat kommer
jag såklart att blanda in för att få den speciella blandningen jag gillar!
Det ska finnas något för alla här på sidan och de som inte gillar det kan helt enkelt
sluta läsa, jag kommer som alltid fortsätta skriva om exakt vad jag själv känner för!


En eller några tävlingar är på gång, mattips, shopping, inredning, några bilder från
min senaste Umeå resa, nya skivinköp, öl-drickande och självklart fulla ryssar etc.
sen så funderar jag på att dela med mig lite av allt mitt gamla "material" foton från
både fester och spelningar (i den mån det går, lite måste ju få behållas hemligt)
gamla tidningsutklipp och annat skrot jag kan hitta i mina gömmor...

Det blir full fart framåt här på sidan i fortsättningen, jag ska se till att försöka
underhålla er så gott jag kan, någon dag utan inlägg kommer garanterat att
förekomma men desto mer kommer i efterhand kan jag lova!

NP: Taake - Noregs Vaapen



~Demmonia~

Kommentarer
Postat av: T.

Ser fram emot dessa reportage! Såg du In Solitude på Hole in the Sky? Och om du gjorde det, Vad tyckte du om giget?

2011-09-01 @ 17:20:25
Postat av: En hemsida för terminalglasögon

Jag ser fram emot dina reportage.

2011-09-02 @ 00:47:31
URL: http://www.terminalglasogon.com/
Postat av: Grimgoth

Ser fram i mot fortsatt bloggande från din sida.

2011-09-02 @ 11:46:39
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Tobbe med kniven

kör så det ryker!

2011-09-05 @ 22:01:29
URL: http://www.tobbemedkniven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0