Slayer - Reign In Blood‏-vin!

Det är många band som lanserar vin, öl och sprit just nu och senast i raden är
SLAYER som tillsammans med Brands for fans nu lanserar rödvinet Reign in Blood!

Själv har jag precis fått hem mitt Slayer vin och ikväll ska det provsmakas.

Otroligt snygg flaska och med Slayers bästa platta "Reign In Blood‏" som namn
är det förmodligen den snyggaste vinflaskan jag någonsin sett.

Ett vin som definitivt borde införskaffas av alla hårdrockare, det blir
inte hårdare än
SLAYER vinet Reign In Blood‏!
Så här står det om vinet:

"Reign In Blood" har en kraftfull mörk bärighet med kryddiga fattoner för en tung och intensiv thrash metal-känsla och fungerar utmärkt till grillat kött och vilt. För den som ytterligare vill krydda stämningen kring grillbuffén kommer inom kort även att finnas en unik förpackning för vinet i formen av en kista. "Reign In Blood" finns att köpa i Systembolagets beställningssortiment."

Namn: Slayer, Reign In Blood Red Cabernet Sauvignon
Artikelnr: 74527-09
Årgång: 2010
Druva: Cabernet Sauvignon
Ursprung: Kalifornien, USA


För mer info: http://www.brandsforfans.se/

 

HÄR beställer du Slayer vinet från Systembolaget!

 

NP: Slayer - Reign in Blood


 

~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Kenta

Tack för tipset! Jag hade ingen aning om att det har kommit ut ett Slayer vin, detta måste beställas direkt.

2012-04-18 @ 22:18:15
Postat av: Dan

Hörde om det för några veckor sen och beställde hem ett sexpack som delades me 2 kompisar. :)

Ett fint tillskott till sen innan införskaffat Motörhead Vin och det vinet som Satyr Wongraven gjort.

2012-04-18 @ 22:39:29
Postat av: Matte

Mycket gott vin, inte riktigt i samma klass som Wongraven men jävlar så mycket fränare förpackning. Kolla gärna in URL:en, nytt schyst Umeåband jag upptäckte häromdagen!

2012-04-18 @ 22:58:54
URL: http://www.youtube.com/watch?v=VCYDNhcOHzY
Postat av: P.L

Beställde direkt!

2012-04-18 @ 23:10:49
Postat av: Ola

Pedantkommentar: Vinet heter REIGN IN BLOOD RED. Inte för att jag tror att det blir svårare att beställa på systemet för det, men ändå...

2012-04-19 @ 09:30:47
Postat av: HC

Tack för info. Har beställt mig en låda nu :)

2012-04-19 @ 12:36:43
Postat av: Liiinea

Wow!!!!!! Vilket coolt vin :-))

2012-04-19 @ 13:56:31
Postat av: Christofer

Galet snygg flaska! Synd att vin inte är min grej bara. Inväntar Immolations Porter-öl istället. ;)

2012-04-19 @ 14:06:04
URL: http://ffavs.wordpress.com
Postat av: Drep

Man förstår ju att band inte säljer lika mycket skivor som förr men detta börjar kännas fåningt nu.

2012-04-19 @ 15:53:26
Postat av: Numenius

Måste hålla med Drep där, tycker det känns löjligt att man ska behöva köpa ett helt 6-pack dessutom för en jävla massa hundralappar. Går mellan gränsen på en "kul merch-grej" och sellout-varning. Tyvärr. Inte för att jag är ett stort Slayer-fan, men ändå.

2012-04-19 @ 21:55:54
URL: http://www.facebook.com/blackmetalprojekt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0