Helgen som varit...

Helgen har varit riktigt lugn, nyktert och städad. Mycket välbehövligt!
Fredagen spenderades i soffan med diverse dåliga filmer och avslutet
på Desperate Housewives. (synd att en sån bra serie slutar)
Lördagen var fullspäckad med förmiddags häng på House of Pain i Hornstull
där Alex brorsa Ludde tatuerade in en överraskning till Alex. En mycket
uppskattad överaskning, som tog ca 6 timmar och ännu är den inte helt klar :-)
Eftermiddagen spenderades med att åka hoj och avslutades med ett besök
på Heron City för käk och bio, Prometheus 3D såg vi, en film jag VERKLIGEN
kan rekomendera till er alla, sjukt bra!



Idag startade dagen med en powerwalk innan frukost, lite fix här hemma
och på uteplatsen. Nu hör jag basen
dåna
ifrån Alex musikrum där
Naglfar´s setlist för sommarens festivaler repas in för fullt.

Själv ska jag viga söndagen till er, jag måste helt enkelt försöka komma ikapp
med allt jag har liggandes och det är ju inte helt enkelt. Så idag ska jag
klippa bilder, ladda upp videos med mera så att ni har något att läsa under
veckan, vilket uppoffrande när man äntligen är ledig och solen skiner...


NP: Kreator - Phantom Antichrist



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: eva

Lugna helger är riktigt bra då och då och tack för ditt offer:-) Ska se Naglfar på Party San, det blir en av de bästa festivaler denna sommar!

2012-06-10 @ 18:58:56
Postat av: necrovore

måste ta mig iväg å se Prometheus till helgen

kanske. apropå gaddning som nämndes i texten..

ska gadda mig i februari först.fick kämpa

med att ringa i över två timmar i måndags

när poppen hade bokningsdag innan han svarade hehe

fick höra att det var nån som ringt 143 gånger !!

snacka om att vilja tatuera sig hehe..

snabb fråga.. blir det sommar snart ? :)

2012-06-10 @ 19:13:40
Postat av: Joppe

Härligt, nu ser jag verkligen fram mot kommande vecka!

2012-06-10 @ 21:37:10
Postat av: Demonia

Eva: Ja, mycket skönt att ta det lugnt för en gångs skull :P Aha.. Då kanske vi ses på Party San då!



Necrovore: Det tycker jag absolut att du ska, grym film! Hahaha.. sjuk vad det ska vara svårt att få en tid och du jaaaa sommaren? Vad e det?



Joppe: Sedärja! Vi ska se vad jag får till!

2012-06-10 @ 22:06:16
URL: http://http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Andréas

Fan! Vill se Prometheus som fan och nu har jag influensa så det får vänta. Kan tänka mig att du har en hel del kommande coola reportage på g och det ser jag fram emot som fan.

2012-06-11 @ 10:35:05
URL: http://www.sarcophagic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0