House of Metal - Tiamat

Härligt att så många verkade gilla mitt nya sätt att blogga om festivalerna,
jag kör på detta nu och testar även med att förstora bilderna och
filmerna ett steg till...
(Berätta gärna vad ni tycker)

House of Metal
snackar vi och TIAMAT är nästa band ut!











Tiamat är och har alltid varit ett av mina absoluta favoritband, denna
kväll på House of Metal skötte sig bandet helt utomordentligt, favoritlåtarna
radades upp efter varandra, ljudet, ljuset och stämningen var fantastisk.
Tiamat var klart bäst denna afton uppe i det kalla norr.

Tiamat har precis avslutat inpelningen och mixningen av deras kommande
platta "The Scarred People" i Woodhouse Studios
,
något releasedatum har
jag inte hittat ännu men den som väntar på något gott sägs det ju.. och faan vad
jag väntar, ser fram emot detta något enormt!

För mer info: http://www.facebook.com/tiamat

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!!!!

2012-06-08 @ 14:43:46
Postat av: Hanna

Kul att Roger Öjersson numera är med, han är galet bra!

2012-06-08 @ 15:06:26
Postat av: P.L

Mycket bra bilder, riktigt hög klass! Det nya formatet var i mina ögon mycket bättre så fortsätt i den stilen!

2012-06-08 @ 20:20:32
Postat av: Flinkis

Bravo Demonia en till bra idé! Eller rättare sagt två. Nu syns de snygga bilderna ännu bättre och nu kollar man noggrannare på de små detaljerna också. Fortsätt så här!

2012-06-08 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0