Entombed & Necrocurse i Uddevalla!

Det är mycket Entombed nu och mer ska det bli!
För några veckor sedan hakade jag på grabbarna ner till Uddevalla
för ett gig tillsammans med Uddevallas egna Necrocurse.
Här kan ni se hur det gick till!


Entombed Soundcheck.

Sälja merch...


Necrocurse soundcheck.

LG och Nico från Entombed har båda nyligen fyllt år, det firades såklart!
En helt fantastisk tårta hade Sarah fixat dagen till ära :-)

Partyhattarna på: Olle, Alex, Victor och Sarah

Födelsedagsgubben LG fick sin perfekta bit med Dif logo på.

Wohoooo.. Jaaaa tåååårta?


och så lite sprit på det! En perfekt uppvärmning inför giget...

Victor och Sarah (Grym bit på tårtan där!)
En riktigt härlig uppladdning, stor tack till Sarah!
Säljer man merch så måste man stå på plats när stället öppnar och det är
såklart mycket trevlig att träffa människor från alla olika städer som vill köpa
fin fina tröjor och skåla ihop.
Det ända negativa med att sälja merch är att man tyvärr oftast inte har tid att se
mycket av banden, denna afton hade jag tur och fick lite hjälp av Ronny (Tack!)
så jag kunde se det mesta med NECROCURSE!







Otroligt bra gig med Necrocurse! Det låter strået vassare och råare
live än på singlarna. Äntligen har jag fått se dessa herrar live!
Vad jag har hört så jobbas det för fullt på en ny platta som väntas släppas
under 2012, den ser jag enormt mycket fram emot!

För mer info: http://www.necrocurse.com/

ENTOMBED!!!


För mer info: http://www.facebook.com/TheEntombed

Jensa, jag och någon schysst snubbe från Uddevalla.

Jag och Lovisa (En mycket trevlig bloggläsare)

Varför är jag sämst på att komma ihåg namn? Jensa och två snyggingar!

Trevligt att träffas killar!

Bastionen i Uddevalla var totalt slutsåld denna afton, en riktigt karate-fylla
känsla spred sig genom lokalen som var knökfull...
En jävligt lyckad kväll, i Uddevalla vet man definitivt hur man festar!

NP: Mercyful Fate - Melissa


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Numenius

Just nu är det, som du säger, jävligt mycket Entombed - då menar jag inte enbart på din blogg, utan över huvudtaget. Dom verkar spela väldigt mycket konserter runt om i vårt avlånga land. Så sent som för någon dag sen såg jag att dom återigen ska spela i Stockholm också hehe.



Du borde kolla igenom alla inlägg du gjort och se vilket band av Nifelheim och Entombed du skrivit mest om/sett flest gånger ;) kunde bli en ny tävling, som den med Lord K och Marcus hehe. Vem vann liksom?



Låter nästan som jag klagar, men det gör jag inte. :P är inte så inne på Death Metal eller Entombed, men förstår att många andra av dina läsare är det. Kör hårt!

2012-03-15 @ 18:07:10
URL: http://www.facebook.com/blackmetalprojekt
Postat av: Flinkis

Bra jobbat Demonia! Bilderna/filmerna berättade allt om stämningen i Bastionen.

Necrocurse såg ut att vara ett grymt liveband. Kul att veta att de ska spela in en ny platta också. Känns som ett måste i samlingen.



När det gäller Entombed så har jag ingenting emot att de syns mycket i bloggen. Entombed känns som band som jag aldrig kommer att tröttna på.

2012-03-15 @ 20:45:09
Postat av: Jenny Little Cake

Tårtan var sjukt rolig att göra ;D

2012-03-16 @ 14:34:37
URL: http://www.littlecake.se
Postat av: Andréas

Kul att se lite Necrocurse, jag såg deras gig i Göteborg och de var svinbra.

2012-03-16 @ 15:45:47
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Johan

Fan vilken episk tårta! :D

2012-03-18 @ 18:36:30
Postat av: Pontus

Hur får man tag på en Entombed hoodie?!?!?!? Har letat som e galning men de går fean inte å uppbringa... Vet du hur? Skulle bli extremt tacksam för tipps

2012-03-19 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0