Fråga Demonia...

Som ni läsare förmodligen vet så har jag nu bloggat över TRE ÅR!!!
(Tiden går fort när man har roligt!)
Det är en lång period och ni borde lärt känna mig ganska väl under denna tid,
nu tänkte jag ändå ge er chansen att ställa era enga frågor!
Finns det något du alltid undrat över? något som är oklart eller några
helt vanliga/ovanliga frågor så har ni nu möjligheten att ställa dessa
frågor till mig här nedan i
kommentarsfältet!


(Foto: Marcus Norman)
Självklart ska jag försöka svara på så många frågor jag kan och vill :P
Postar ett inlägg med era frågor (och mina svar) vid ett senare tillfälle.

Så kör på bara, hit med era frågor :P


NP: Aura Noir - The Merciless


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Stitch

Har du något vanligt dagjobb, if so - vad för något? eller är det enbart rockstar-livet och bloggen som gäller? :)

2012-03-05 @ 14:27:25
Postat av: Anonym

-Vad jobbar du med? (förutom bloggen)

-Hur kommer det sig att du känner så många i metal världen?

-Skulle man kunna få se hur du bor? Din skivsamling och liknande? ;)

2012-03-05 @ 14:36:15
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med egentligen? :)

2012-03-05 @ 15:49:34
Postat av: Marcus

En sak jag alltid undrat över sen jag börjat läsa bloggen, som förövrigt är jävligt grym, är om du är Ateist eller tror på något?

2012-03-05 @ 17:42:24
Postat av: Flinkis

Jag har läst den här bloggen ungefär ett halv år. Det var faktiskt när jag köpte boken Metalion The Slayer Mag Diaries som gjorde att jag hittade bloggen. Information som jag fått här i bloggen av allt som är viktigt här livet har jag varit mer än nöjd med. Men nu när man har chansen så måste jag ändå fråga de här tre viktiga frågor.

Fråga nr 1. Vars är den där top 10 listan om dina favoritskivor från 2011?

nr.2 Favorit skräckfilm? Min är nog Texas Chainsaw Massacre. Jag kan fortfarande höra Marilyn Burns skrik i mina öron.

nr. 3 Skivan du skulle rädda från ett brinnande hus/lägenhet? Min skulle vara Dissection Live Rebirth LP.

2012-03-05 @ 17:52:51
Postat av: Azgore

Först vill jag säga, twitter, bloggar och facebook är fan e mig en sjukdom i vanligt fall. Men när jag läste i swedenrock att det fanns en blogg om metal blev jag intresserad. Du ger mig ett sant nöje genom vettig information om nya skiv släpp. Mycket intressant läsning!Jävligt kul o se att allt vanligt skit på internet finns det en seriös person som du!

Precis läst igenom Blod, eld & Död. Jävligt bra bok! Intressant bok, även om man läst och kan historien var detta en speciell bok. Särkilt om Jon Nötveidt. Sen det var det hätligt att läsa om det sk våldsamma. Lyssnat på death/black metal sen jag var runt 14 så var runt 95/96 Roligt att höra om sk "black metal väktare". Jag är från en liten skitstad men visst sprang man runt och hota folk med "kort/hår & vanliga kläder" med kniv och slag som sa dom lyssna på black metal! hehe, good old times! Fråga: Är du satanist?

Vilket är ditt absoluta favorit black metal band?

Önskar du dig en tidsmaskin?



Skål som fan!



The Past Is Alive!

2012-03-05 @ 20:10:21
Postat av: t0b.

Hej Demonia, kommer man ombord på close-up båten med patronbälte?

2012-03-05 @ 20:44:34
Postat av: necrovore

jaha vad ska man hitta på att skriva då.

funderat på varför det aldrig dykt

upp nåt homorelaterat på detta ställe ?



2012-03-05 @ 20:45:34
Postat av: johan

du har bästa bloggen vad tror du om faceplant-festivalen i malmö med dark tranquillity,marduk mm,funderar själv på att åka dit.

2012-03-05 @ 20:51:32
Postat av: Sofia

Har alltid undrat vad du jobbar med?:)

2012-03-05 @ 21:05:14
Postat av: D

1, Kanske för privat fråga men följt bloggen länge och undrat vad du gör på dagarna? Jobbar du nånstans eller kör du hemmafru? :)



2, Vilken är bästa spelningen du sett i Umeå?



3, Vilken är bästa spelningen du nånsin sett?



2012-03-05 @ 21:22:51
Postat av: A

Ja, det här var ju ett gyllene tillfälle. Missförstå mig rätt nu, men jag är nyfiken på om du har ett vanligt nino-till-fem kneg någonstans? Och i så fall, i vilken bransch? Och hur sjutton får du ihop tiden i så fall? Jag menar, jag som arbetslös, host-"mellan-jobb"-host, hinner inte med hälften så mycket konserter och skoj som du gör...

2012-03-06 @ 10:11:13
Postat av: Acke

Kan du dela med dig av ditt kladdkakerecept?

2012-03-06 @ 12:27:45
Postat av: Mille

Vad jobbar du med? Har alltid undrat det :P

2012-03-06 @ 15:35:02
Postat av: Anders Lundholm

Hej!

Du verkar bra på mycket bla. laga mat och fota, Jag undrar vad som finansierar alla spelningar, resor och festivaler du går på i.e. vad har du för vuxenjobb?

2012-03-06 @ 19:10:46
Postat av: d

d

2012-03-07 @ 06:59:13
Postat av: DK

Din topp 10 över bästa metalplattor enligt dig?

Eller presentera en personlig favoritplatta som du tycker fått oförtjänt lite uppmärksamhet och berätta varför den förtjänar bättre!

2012-03-07 @ 11:14:18
Postat av: T R O L L K V I N N A || Linnéa Johansson

Vad får du inspiration ifrån?

Vilken är den bästa/sämsta spelning du har varit på?

Roligaste festivalen?

Har du någon idol? I sådana fall, vem och varför?

Vad vill du göra med ditt liv?

Vad är din favoritklädsel?

Favoritcitat?

Spelar du något instrument, eller sjunger du?

Vad är du rädd för?

Vilket är ditt favoritband/artist och varför?

Något man inte kan tro om dig?



Där har du några frågor som kan vara kul att veta om dig! :D

2012-03-07 @ 13:17:10
URL: http://trollkvinna.blogg.se/
Postat av: Numenius

Vad kul! Finns en del intressanta frågor hehe.



Hur länge har du känt grabbarna i Naglfar?



Hur kommer det sig att du flyttade ner till Stockholm?



Vad gör du om dagarna, när du inte festar eller går på konsert/festival - jobb/plugg?



När lärde du känna Watain och hur goda vänner är ni?



Har du och Alex några planer på att skaffa barn?



Vad tror du på (religion/livssyn)? Man har ju en aning, men du har aldrig uttryckt något tydligt så att säga.



Hur pass mycket ser du fram emot Taake i Stockholm 20:e Maj? ;)



Lite spridda frågor sådär, finns säkert andra intressanta frågor, men det får räcka så.

2012-03-07 @ 20:52:15
URL: http://www.facebook.com/blackmetalprojekt
Postat av: Robban

Kanske är lite svår fråga, tänkte först fråga vilken live spelning är det bästa du varit på, fast det är lite svårt o säga eftersom du har varit på en hel del, så låt oss säga så här:

Vilka är dina "topp 5" live gigg genom alla år ???

2012-03-09 @ 12:53:35
Postat av: p

Kan inte du visa bilder på dig när du var jätte ung? Berätta lite om hur du började lyssna på metal osv? :)

2012-03-13 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0