Uppdatering!

I helgen som var så var jag uppe i Umeå på årets House of Metal festival!
Den absolut bästa av den sex åren som festivalen funnits, fast det säger
jag ju varje år, det blir inte bättre än så här faktiskt!
En otroligt väl uppstyrd festival med härliga människor, grymt många
bra band
och en otrolig stämning, jag längtar redan till nästa år!

Ett stort TACK till: Petra, Möken, Lisa och Jens som gör detta möjligt!

Jag ligger som sagt lite efter här med bloggandet, men håll ut allt kommer
komma upp här innom sin tid.
Just nu jobbar jag hårt med sista delen från
Hole in the Sky med bla. Vomitor, Enslaved, Mayhem och Immortal, jag har
även massa bilder/filmer från Warszawa där jag såg Morbid Angel, Necrophobic mf.
Eindhoven Metal Meeting med massa grymma band, bilder/filmer från när jag har
varit ute på vägarna med Entombed, + massa annat och så självklart otroligt mycket
material från årets House of Metal så håll ut, jag jobbar med detta så fort jag kan!

Så länge kan ni kolla in vad Ramin Kuntopolku hade för sig på House of Metal!

Fortsätt kika in och glöm inte att "Gilla" Demonia sidan på Facebook där jag
lägger ut lite extra prylar: http://www.facebook.com/Demonia.webblogg
och postar inlägg vid varje blogg tillfälle så att ni inte missar något!

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Mats" Möken"

Tack själv bästa Demonia, du är en hjältinna som orkar blogga å det är det värt att vänta på.



Stor kärlek från HELA HoM Crew till dig och Impaler!



Keep up the good work 666 \m/ \m/

2012-03-09 @ 13:10:19
URL: http://www.houseofmetal.com
Postat av: Martin

Ser fram emot nästa del av Hole in the sky och Morbid Angel-turnen. Måste säga att du gör ett fantastiskt jobb med alla underhållande reportage. Har lite dåligt samvete att jag inte kommenterar flitigare, ska försöka bättra mig där.

2012-03-09 @ 15:49:43
Postat av: Toni

Nu har man varit dålig på att kommentera igen... Men jävlar i mig, keep up the good work. Du har så otroligt intresanta inlägg/foton/filmer. Love it!

2012-03-11 @ 10:31:09
Postat av: Demonia

Stort tack till alla tre, det uppskattas verkligen!

2012-03-11 @ 17:28:49
URL: http://http://demonia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0