En fullspäckad dag!

Hur har ni det där ute?
Själv har de två första dagarna på denna vecka varit otroligt fullspäckade
och mer ska det tydligen bli. Tyvärr kommer bloggen bli lite lidande på grund
utav detta framöver, men självklart ska jag göra mitt yttersta för att underhålla
er ändå. Är jag inte bäst helt enkelt?

Jag kom precis hem efter en otroligt lång dag och möttes av detta:

Nu blir det definitivt soffhäng resten av kvällen, det är jag värd!
King Diamond intervjun i nya Sweden Rock Magazine har jag sett mycket
fram emot så den ska jag genast förkovra mig i tillsammans med ett glas
rött vin.

Fortsätt kika in här, jag ska göra mitt bästa med att uppdatera och förmodligen
hinner jag lägga ut något varje dag som vanligt :P

Det är mycket som händer i mitt liv just nu, jag är otroligt tacksam och lycklig!


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Joppe

Hoppas verkligen att du orkar lägga ner lite tid på oss framöver, trots lite mer inslag av "Svenssonliv"... Du kommer förmodligen spendera en hel del tid med kameran på spelningar och annat som gör din blogg så jävla grym... Heja heja!

2012-05-08 @ 22:53:49
Postat av: Andréas

Aaah Kingen i SRM, finemang. Jag är inne i en King Diamond period nu, brukar ha ett par stycken per år. Ser fram emot alla kommande reportage bla House of Metal :)

2012-05-09 @ 12:26:22
Postat av: Flinkis

Jag har det riktigt bra nu när jag har fått fast anställning. Nu kan man börja köpa skivor på allvar! Och sen är det ju hockeyfeber också. När man bor i norr så är det hockey som gäller. Sen är det ju extra roligt när man bor på gränsen till Finland. Vilket jävla liv det var här förra året när Finland vann vm guld! Fast nu är det Sveriges tur!



Aaah du har fått nya SRM! I det där fallet är det plus att bo i Stockholm, man får tidningen tidigare. Fast det är du värd efter all jobb du har lagt ner på bloggen, även då du har haft mycket annat att göra;)



2012-05-09 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0