Nya inköp...

Några inköp har det blivit, dessa är dock inte så nya utan inköpt under sommaren.
Jag har visat dessa för mina Instagramföljare men ännu inte för er som inte har det...
Jag har investerat i den snyggaste av mössor, nämligen denna Dissectionmössa
med tryck både bak och fram. Perfekt nu när hösten och vintern är på ingång.
Några nya patchar hittade jag på Hellfest, dessa måste jag bara hitta någon
plats till, de ska definitift sys på någon jacka eller väst!
 
NP: Black Sabbath - Master of Reality
 
Demonia

Kommentarer
Postat av: Sara

Offfh! har du köpt mössan??

2012-10-20 @ 06:53:15
Postat av: Death Metal

Blev riktigt avundsjuk på Dissection-merchen. Snyggt!

2012-10-21 @ 16:24:06
URL: http://deathmetal.nu
Postat av: Demonia

Sara: Jag köpte mössan på någon av festivalerna jag besökte i sommar, leta på så hittar du nog, den är sjukt snygg!

2012-11-01 @ 09:20:23
URL: http://demonia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0