Hellfest Del 2

Här fortsätter nu raporteringen från sommarens Hellfest, bättre sent än aldrig
har jag hört att det heter hehe.. Del 1 kan ni läsa om HÄR!
Här kommer några bilder från andra dagen, de få jag lyckades knäppa mellan
allt öl-drickande. Håll till godo!
Här ser ni en del av självaste området och de två största scenerna.
Lite lagom med folk? Eller.. alldeles fölr mycket i min smak, hela 40.000 pers
besöker festivalen.
Lunch med delar från Entombed (övriga har redan lämnat bordet) som skulle spela senare på kvällen...
Sebastian Bach...
Området...
Ute och kollar in området med Alex, Sara och Victor.
Hellfest öl...
Napalm Death...
Jag och Stian (Dimmu Borgir, Crome Division)
Alex och Victor (Entombed)
Erik Danielsson imponerade med Guns ´n Roses Vip pass...
Niklas (Shining) och Alex
Alex, Örjan (Taake) och Jag...
Saint Vitus...
 

Coola barer ute på området...
Grutle (Enslaved) och Alex sekunder innan Enslaved giget...
Enslaved...          

Guns´n Roses...
Entombed!            
Att röka mitt i giget är det bästa...

 
Det här var bara typ halvadagen på andra dagen utav Hellfest...
Jag får helt enkelt rappa på om detta någonsin ska bli klart.
Håll utkik, del 3 kommer snart ;-)
 
~Demonia~
 

Kommentarer
Postat av: Flinkis

Det var många bra bilder även den här gången! Härligt att du fortsätter att göra grymma festivalreportage fast du inte alltid har så mycket tid för bloggande.

2013-03-19 @ 19:24:30
Postat av: Uffe

Som vanligt håller dina reportage allra yttersta klass :-) Tack för ett bra jobb.

2013-03-20 @ 14:18:11
Postat av: Demonia

Flinkis: Man tackar! Hinner egentligen inte men jag gör mitt bästa, just nu är det fritiden som får lida för att jag försöker underhåller er. Kul att det uppskattas!

Uffe: Tack som faan :-)

2013-03-20 @ 14:55:04
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Thomas

Du gör ett bra jobb, ingen brådska. Tack för en bra blogg.

2013-03-22 @ 14:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0