London..

Här får ni se lite bilder från när vi senast var i London..
De tidigare bloggarna om Armageddon Fest hittar ni här:
Del 1 och Del 2

Det här hotellet bodde vi på, helt ok var det, rent och frächt i alla fall
men toalett och dusch låg i korridoren som på de flesta hotell i London..

Hotellet låg nära "Krings Kross" en bra knytpunkt att ta sig vidare ifrån..

Förutom att kolla in Armageddon Fest som vi var på i två dagar så
utforskade vi London lite.. Här har vi hittat fram till Madame Tussauds..
Här talar nog bilderna sitt tydliga spåk!







Madame Tussauds var jävligt underhållande faktiskt, helt otroligt
vad dockorna är välgjorda och vissa såg sjukt levande ut!
Kolla in filmen här nedan.. Det hade lätt kunnat hända oss haha..

Har ni vägarna förbi London så rekomenderar jag ett besök på Madame Tussauds
även fast det är en aning dyrt så är det väl värt pengarna..

Camden Town var ett givet besök..



Camden besöker jag varje gång jag är i London, denna gång hittade
jag inte så mycket shopping där med det är alltid skönt att
bara gå runt och kika på saker, alla coola byggnader och allt folk,
sätta sig vid vattnet och äta något gott och bara ta det lugnt!

Var inne i stan på bla. Oxford Street och shoppade lite..

Vi promenerade lite på kvällskvisten i området där vi bodde och var
ute och käkade.. Dock inte på detta "Fich and Chips" ställe hehe..

Den berömda slagklockan Big Ben och "Houses of Parlament"
fick äran av ett besök från oss :-)

Målet var att kolla in och åka med London Eye!



Här är vi uppe i London Eye som ligger vid Themsens södra sida.
Som högst är man 135 meter över marken och har cirka 40 kilometers
utsikt i alla väderstreck, mäktigt!



Jag måste ju erkänna att jag fick lite svindel där uppe i London Eye haha..
Sjukt grym utsikt och en cool grej att ha gjort, i alla fall om man
är höjdrädd som jag är!

Den här sista bilden är tagen utanför Wateloo station, en riktigt
snygg byggnad.. Det finns otroligt mycket att fota, se och göra när
man är i London ett tips är att bestämma sig innan och sen bara köra!
Hoppas att ni uppskattade våra bilder :-)

NP: Death - Leprosy



~Demonia~
Trackback
RSS 2.0