Nytt patronbälte införskaffat...

Man fick ju som sagt inte ha patronbälten på Metaltown (läs här),
man var tvungen att "hänga in det" i en garderob innan man gick in.
Vad tror ni hände sen på natten?
Tror ni att man i fyllan kom ihåg att hänta ut det??
ICKET! Det ligger förmodligen på något hittegods någonstans gahhh!
Leta ska jag och hoppas på att återfå det såklart, tills dess kan man
ju inte gå utan patronbälte.
Igår var jag förbi på Blue Fox en sväng och köpte mig ett nytt!!!!


Väl investerade pengar, då det används rätt flitigt!

HÄR på deras webshop hittar ni alla slags patronbälten och tillbehör!
Eller så är det bara att kika in i butiken på Gamlabrogatan här i
Stockholm som jag gjorde om ni blir sugna på ett eget...

NP: Iron Maiden - Killers



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: T.

Hoppas du får tillbaks det gamla, då man aldrig kan få för många patronbälten!

2011-06-30 @ 20:27:58
Postat av: Demonia

Exakt!!! Hoppas verkligen det!

2011-06-30 @ 20:38:50
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Miranda / Denim n'Leather

Verkar inte bara vara Metaltown som surar över patronbälten. När jag blev visiterad i ingången till Maiden igår så kallade vaken på sin boss och frågade om de verkligen skulle släppa in mig med det. Som tur var så muttrade han något om att "man får ju tänka på vad det är för publik". Jag fattar inte vad deras problem är, har aldrig någonsin varit någon som sagt något om det förut!

2011-07-02 @ 21:47:24
URL: http://denimnleather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0