Hellfest Del 4

Här kommer nu den sista delen från Hellfest raporteringen...
Har ni missat de tidigare inläggen så hittar ni del 1 hittar ni HÄR
del 2 HÄR och del 3 HÄR
Sista dagens partygäng: Alex, Mia, Sara, Victor, Finn och Stig
Black Label Society
Alex, Victor, Sara och Magnus
Pentagram!
 
 
Arcturus!
 
 
Ozzy Osbourne!
Vomitory och Alex i regnet framför Ozzy!
Såg en sekund av Children of Bodom, inte riktigt min kopp men men..
Dimmu Borgir
 
 
Sista bilden från Hellfest: Stig, Alex, Finn, Magnus och jag.
Regn, sol, damm, fylla, vänner, fantastiskt många bra band och en sjukt
trevlig helg hade vi på Hellfest.
Efter att ha gjort detta reportage saknar jag redan sommarens festivaler så
nu ska jag sätta mig och boka resor inför sommaren, frågan är bara vilka jag
ska besöka? Det återstår att fundera på...
 
Demonia

Kommentarer
Postat av: Numenius

Själv bokar man inför hösten/vintern. ;) biljett införskaffad till Black Flames of Blasphemy, återstår bara att boka flyg och boende. Man håller ju utkik på Arosian Black Mass och Forlorn Fest också, får hoppas de toppar föregående års line-ups.

2013-03-25 @ 23:00:40
URL: http://www.facebook.com/blackmetalprojekt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0